Wybór dysku twardego 1 TB

Data: 2015-05-28 19:22:52
Autor: 2late
Wybór dysku twardego 1 TB
On 27/05/15 17:11, TOMASZEK wrote:

Jaki teraz warto kupić dysk twardy 3.5 cala o pojemności 1TB?

Jesli codziennie wylaczasz ten komputer kup najtanszy.
Aby mial gwarancje 3 lata.

Data: 2015-05-30 13:20:50
Autor: TOMASZEK
Wybór dysku twardego 1 TB
W dniu 2015-05-28 o 20:22, 2late pisze:

Jesli codziennie wylaczasz ten komputer kup najtanszy.
Aby mial gwarancje 3 lata.

Na tym siê jeszcze zastanawiam:
http://www.ceneo.pl/17652682

Jest tak jak piszesz: komputer bêdzie w³±czany na x godzin i potem wy³±czany.

--
Tomaszek
#lubiê to: enklawa.net

Data: 2015-05-30 22:32:08
Autor: 2late
Wybór dysku twardego 1 TB
On 30/05/15 12:20, TOMASZEK wrote:

Jesli codziennie wylaczasz ten komputer kup najtanszy.
Aby mial gwarancje 3 lata.

Na tym siÄ™ jeszcze zastanawiam:
http://www.ceneo.pl/17652682

Jest tak jak piszesz: komputer będzie włączany na x godzin i potem wyłączany.

Nie poradze ci konkretneg modelu bo u mnie dyski nie padaja. Mam jakies takie szczescie. Majac gwarancje mam mniej zmartwien, chociaz to pewnie placebo ;)

Data: 2015-05-31 20:49:08
Autor: Irokez
Wybór dysku twardego 1 TB
W dniu 2015-05-30 o 23:32, 2late pisze:

Nie poradze ci konkretneg modelu bo u mnie dyski nie padaja. Mam jakies takie szczescie. Majac gwarancje mam mniej zmartwien, chociaz to pewnie placebo ;)

Dokładnie, co osoba to inaczej.

Mi nigdy nie padł Seagate. Za to WD Re 250GB 14 sztuk na razie w kosz poszło i czeka to kolejne 8 sztuk (może któryś z par jeszcze "pożyje" ale wymieniam kompletami i już ani sztuki nie zostanie z tej serii, po prostu wymiana 100% tego co miałem, przebiegi 40..60tyś godzin z minimalną liczbą wyłączeń).
Samsunga 1TB w obudowie USB 3.0 ostatnio na gwarancji wymieniałem po 2 miesiącach (podpięty do TV).

Z laptopowymi to inna bajka jest.

--
Irokez

Wybór dysku twardego 1 TB