Wybór karty graficznej.

Data: 2013-05-30 22:53:07
Autor: Smok Eustachy
Wybór karty graficznej.
Witam!
Mam płytę ze zintegrowanym układem ATI Radeon HD 3000
Jak to mówią Płyta platforma AMD 760G na AthlonyX2/PCIE etc.
Jak mogę sprawdzić która karta graficzna jest wydajniejsza od tej integry, żeby słabszej nie kupić? Jakiś ranking może jest?

Jest szansa, ze nVidia jakaś na tym pójdzie? Bo ludzie mówią, że nie będzie?

PS: Znowu jakaś szajba ogarnęła producentów pamięci RAM?

Data: 2013-05-30 23:35:04
Autor: Krystek
Wybór karty graficznej.
W dniu 2013-05-30 22:53, Smok Eustachy pisze:
PS: Znowu jakaś szajba ogarnęła producentów pamięci RAM?

W jakim sensie?

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-05-31 23:57:43
Autor: Smok Eustachy
Wybór karty graficznej.
W dniu 30.05.2013 23:14, Chris pisze:
/.../
Jest szansa, ze nVidia jakaś na tym pójdzie? Bo ludzie mówią, że nie
będzie?

A dla czego ma nie ruszyć ??

Bo karty nVidii nie bardzo chciały działać na układach AMD?ATI?
Takie słuchy były.

Data: 2013-06-01 00:04:26
Autor: Smok Eustachy
Wybór karty graficznej.
[...]

http://www.benchmark.pl/komparator-gpu.html
  Hm. Jest to krok w dobrym kierunku, ale kart zintegrowanych nie ma
Jakiś ranking z listą by był lepszy.
Ciekawy rozrzut: jakaÅ› tam karta wynik 170 a inna 30000.

Data: 2013-06-01 13:43:31
Autor: kszyhu fr@ckowiak
Wybór karty graficznej.
W dniu 30.05.2013 o 22:53 Smok Eustachy <smok@wurg.pl> pisze:

Witam!
Mam p³ytê ze zintegrowanym uk³adem ATI Radeon HD 3000
Jak to mówi± P³yta platforma AMD 760G na AthlonyX2/PCIE etc.
Jak mogê sprawdziæ która karta graficzna jest wydajniejsza od tej  integry, ¿eby s³abszej nie kupiæ? Jaki¶ ranking mo¿e jest?
[...}

Mo¿e tutaj? - http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php

--
This is what he'd always known
The promise of something greater beyond the water's final horizon

Data: 2013-06-01 18:03:15
Autor: Michal
Wybór karty graficznej.
[...]

Ranking dostałeś, ale to teoretyczne dane z mocniejszych komputerów.
Do takiego CPU brałbym coś w rodzaju Radeon 5770 1 GB - szybszej do tego Athlona za bardzo nie warto, chyba że w najbliższym czasie planujesz upgrade CPU na jakiś w miarę szybki X4. Za takiego R5770
(używany) powinienieś dać ~150 zł.

Jest szansa, ze nVidia jakaś na tym pójdzie? Bo ludzie mówią, że nie
będzie?

Szansa jak najbardziej jest, tylko po co? Z nowych kart nVidia ciekawie wypada od GF660 w górę, ale nie widzę sensu pakowania takiej karty do tak słabego CPU.

PS: Znowu jakaś szajba ogarnęła producentów pamięci RAM?

Tzn?

--
/MB

Data: 2013-06-01 18:22:43
Autor: Mr. Misio
Wybór karty graficznej.
Użytkownik Michal napisał:

PS: Znowu jakaś szajba ogarnęła producentów pamięci RAM?

Tzn?

Pewnie chodzi o ceny. Choc to moze zlotowka slaba...

Data: 2013-06-01 23:42:47
Autor: Smok Eustachy
Wybór karty graficznej.
W dniu 01.06.2013 18:22, Mr. Misio pisze:
Użytkownik Michal napisał:

PS: Znowu jakaś szajba ogarnęła producentów pamięci RAM?

Tzn?

Pewnie chodzi o ceny. Choc to moze zlotowka slaba...

No ceny.

Data: 2013-06-01 23:42:28
Autor: Smok Eustachy
Wybór karty graficznej.
W dniu 01.06.2013 18:03, Michal pisze:
[...]

upgrade CPU na jakiÅ› w miarÄ™ szybki X4.

A po co?
Za takiego R5770
(używany) powinienieś dać ~150 zł.

Eeee z tego co widzę to od tego Radeona 3000 jest mocniejszy Radeon 2400 Pro za 14 zł.
Chodzi mi raczej o odciążenie RAM, no i może 2 monitor. Bardziej też o niekupienie słabszej karty.

Jest szansa, ze nVidia jakaś na tym pójdzie? Bo ludzie mówią, że nie
będzie?

Szansa jak najbardziej jest, tylko po co?

Po to że stery ATI pod Linuxa są takie sobie.

  Z nowych kart nVidia ciekawie
wypada od GF660 w górę, ale nie widzę sensu pakowania takiej karty do
tak słabego CPU.

Może jakaś używka za parę groszy się znajdzie.