WybĂłr laptopa dla ojca

Data: 2013-09-06 20:52:40
Autor: wo_Ohoo!
WybĂłr laptopa dla ojca
W dniu 06-09-2013 19:57, sp33dy1@gmail.com pisze:
A może polecicie coś innego?

Coś z matrycą 17,3" i stosowną rozdzielczością?

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-09-06 12:03:48
Autor: sp33dy1
Wybór laptopa dla ojca
W dniu piątek, 6 września 2013 20:52:40 UTC+2 użytkownik wo_Ohoo! napisał:
Coś z matrycą 17,3" i stosowną rozdzielczością?

Jeśli w tej cenie, to ok. Najlepiej jakby była matowa, ale jak się nie da, to się nie da.
Na Allegro widziałem Mediony 17" za 1100-1200, ale nie wiem, co to warte.

sp33dy

Data: 2013-09-06 21:22:40
Autor: wo_Ohoo!
WybĂłr laptopa dla ojca
W dniu 06-09-2013 21:03, sp33dy1@gmail.com pisze:
Jeśli w tej cenie, to ok. Najlepiej jakby była matowa, ale jak się nie da, to się nie da.
Na Allegro widziałem Mediony 17" za 1100-1200, ale nie wiem, co to warte.

O matową będzie trudno. Mediony to ZŁO. Przy 17,X" musisz liczyć się z tą górną granicą, ale jak przeglądanie Internetów i zdjęcia, to warto!
Wpisz sobie na allegro np.: toshiba 17,3" – jest C875D za 1400 zł, jeżeli nie możesz przekroczyć 1500 zł (opłacałoby się dorzucić ze 200 zł).

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-09-06 13:06:04
Autor: sp33dy1
Wybór laptopa dla ojca
W dniu piątek, 6 września 2013 21:22:40 UTC+2 użytkownik wo_Ohoo! napisał:
[...]

Na Citeam jest coś takiego: http://www.citeam.pl/oferta/laptop-toshiba-z-win-7-hp
Tylko że to procek netbookowy jest, resztę ma podobną. 17" nie jest aż tak potrzebne, ojcu wystarczy spokojnie 15".

sp33dy

Data: 2013-09-06 22:22:07
Autor: wo_Ohoo!
WybĂłr laptopa dla ojca
W dniu 06-09-2013 22:06, sp33dy1@gmail.com pisze:
17" nie jest aĹź tak potrzebne, ojcu wystarczy spokojnie 15".

Tu nie tyle chodzi o te cale, co rozdzielczość.
Jeżeli te zdjęcia, to takie pstrykane małpką przy grillu, które chce tylko zgrywać, przeglądać, kasować i przechowywać, to 15 faktycznie wystarczy.
JeĹźeli jednak jest fotografem-amatorem z dobrym aparatem, to lepiej 17".
No i Internet przegląda się nieporównywalnie lepiej na 17,3" niż 15" (mowa o pornosach). ;)

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-09-07 21:44:12
Autor: PiteR
Wybór laptopa dla ojca
sp33dy pisze tak:

17" nie jest aż tak potrzebne, ojcu wystarczy spokojnie 15"

Może nie wie że mu potrzebne. Moi znajomi w tym wieku narzekają na małe literki. A tak Opera, zoom na 190 % i jest klawo Egon jak cholera :)

Moja praca jak kupuje pracownikom monitory to mają 22-24"
Gros pracowników w przedziale 50-65. Coś w tym jest.

--
Piter

Data: 2013-09-07 13:15:20
Autor: sp33dy1
Wybór laptopa dla ojca
Fajnie macie, ja w pracy się męczę na 21,5" z natywną 1920x1080...

sp33dy

WybĂłr laptopa dla ojca