Data: 2011-05-19 14:38:15 | |
Autor: kamil | |
Wybór opon | |
Próbuję wybrac między oponami 225/45/17: Toyo Proxes CF-1 Toyo Proxes 4 Toyo T1-R Firestone SZ90 Pirelli P6000 Yokohama C.Drive 2 Yokohama S.Drive Z tych wszystkich tylko na SZ90 jeździłem i były nienajgorsze w swojej cenie, ale po kilku tysiącach km. przyczepność spadła dość mocno, plus taki że nie traciły jej gwałtownie. Jakieś za i przeciw konkretnym z tych wymienionych? -- Pozdrawiam, Kamil |
|
Data: 2011-05-19 14:42:35 | |
Autor: to | |
Wybór opon | |
begin kamil
Próbuję wybrac między oponami 225/45/17: Skąd Ci się wziął akurat taki, dziwny, zestaw? -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-05-19 15:50:28 | |
Autor: Lewis | |
Wybór opon | |
W dniu 2011-05-19 15:38, kamil pisze:
Toyo T1-R Jakieś za i przeciw konkretnym z tych wymienionych? T1R kumpel jeździ i chwali, ciche, dobrze trzymają na suchym i mokrym. P6000 Miałem takie i nigdy więcej! Na mokrym nie trzymają prawie wcale, na rondzie przód uciekał mi w aucie z napędem 4x4... Na suchym jeszcze pół biedy. P6000 odradzam, skreśl je natychmiast ;) -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697 Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2011-05-19 15:07:21 | |
Autor: kamil | |
Wybór opon | |
On 19/05/2011 14:50, Lewis wrote:
W dniu 2011-05-19 15:38, kamil pisze: Sporo ludzi narzeka na te pirelki, ale wolałem niczego nie sugerować. Jak z trwałością T1R? Zrobią z 50kkm? -- Pozdrawiam, Kamil |
|
Data: 2011-05-19 16:18:30 | |
Autor: Grzegorz Prędki | |
Wybór opon | |
Jak z trwałością T1R? Zrobią z 50kkm? IMHO nie ma szans. Mi wytrzymaly 25kkm w aucie FWD 180KM i 1500kg masy. |
|
Data: 2011-05-19 15:21:45 | |
Autor: kamil | |
Wybór opon | |
On 19/05/2011 15:18, Grzegorz Prędki wrote:
OK, trochę przesadziłem, ale to ma być do rodzinowozu a nie zabawki, więc na te 30-40k chciałbym liczyć w AWD z rotacją opon.. -- Pozdrawiam, Kamil |
|
Data: 2011-05-20 14:21:52 | |
Autor: Agent | |
Wybór opon | |
Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał w wiadomości news:4dd526b1$0$2506$65785112news.neostrada.pl...
Ile? Ja robiÄ™ 100 tys na komplecie lato zima. |
|
Data: 2011-05-21 01:12:13 | |
Autor: Grzegorz Prędki | |
Wybór opon | |
W dniu 2011-05-20 14:21, Agent pisze:
Na T1R? |
|
Data: 2011-05-19 16:19:23 | |
Autor: CeSaR | |
Wybór opon | |
Pirelli P6000 Pirelli jakie¶ mia³em jako nówki w FF AD2003. Trzyma³y fajnie, na mokrym - nie pamiêtam ale jakiego¶ specjalnego dramatu nie by³o. Ogólnie do zawieszenia fordowego pasowa³y. Ale tak g³o¶nych opon nie mia³em chyba nigdy!!!! Po prostu dramat. Wiêc je¶li bêdziesz mia³ mo¿liwo¶æ chwilowego choæby przetestowania tych to zwróæ uwagê na g³o¶no¶æ. C |
|
Data: 2011-05-19 18:51:15 | |
Autor: tck | |
Wybór opon | |
U¿ytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:ir38ni$sov$1news.onet.pl... Pirelli P6000 potwierdzam, kupilem samochod i chcialem lozyska wymieniac jako ze to bylo w grudniu i po paru dniach kupilem zimowki lozyska sie naprawily;) nie slyszalem takiego wycia w innych oponach -- pozdr tck(at)top.net.pl |
|
Data: 2011-05-19 16:12:52 | |
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | |
Wybór opon | |
On 2011-05-19 15:38, kamil wrote:
Jak bierzesz inne pod uwagê, to: goodyear eagle f1 assymetric 2 - bardzo dobre cywilne opony max-performance. -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|
Data: 2011-05-19 16:44:34 | |
Autor: Maciej Browarczyk | |
Wybór opon | |
W dniu 2011-05-19 15:38, kamil pisze:
Jakieś za i przeciw konkretnym z tych wymienionych? Na Pirelli jeździłem samochodem mamy - do toczenia dobre ale IMHO nie warto, taki sobie laczek. T1R mam w swoim, są ok, mi wytrzymały już sporo (jakieś 25kkm) a gumy jeszcze jest trochę z tym, że ja się nie wściekam z jedynki. Lubię przycisnąć w trasie ale opon w miejscu nie mielę ;) Na suchym dobrze trzymają, na mokrym gorzej niż na suchym ale nie ma co się dziwić, taki bieżnik. Zarzuca się im często, że przy ostrym zakręcie 'kładą się', dla mnie jest to minimalne ale ja nie jeżdżę na torze a mówili to kolesie torowcy. ps. Zamiast T1R wprowadzili R1R, przyjrzyj im się, bo miały być poprawione w stosunku do T1R. -- Pozdrawiam, Maciek |
|
Data: 2011-05-19 14:57:14 | |
Autor: to | |
Wybór opon | |
begin Maciej Browarczyk
ps. Zamiast T1R wprowadzili R1R, przyjrzyj im się, bo miały być R1R nie mają NIC wspólnego z T1R, jest to alternatywa dla R888 o w miarę akceptowalnych właściwościach na deszczu. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-05-19 17:27:05 | |
Autor: Marcin Stankiewicz | |
Wybór opon | |
Dnia Thu, 19 May 2011 14:38:15 +0100, kamil na pl.misc.samochody
napisa³(a): Próbujê wybrac miêdzy oponami 225/45/17: Toyo T1-R Ogólnie OK, ale szybko siê zu¿ywa ... 30 kkm to max. Zamiast P6000 spojrzyj na P7 Cinturato - mam akurat w tym rozmiarze, i w stosunku do T1-R i CSC2 nie widzê ¿adnych minusów, ale za to jeden plus - s± o niebo cichsze. -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarañczka [ czyli orange ].pl "Corpus delicta - rozkoszne cia³o. Julian Tuwim" |
|
Data: 2011-05-19 17:59:36 | |
Autor: Adam Szewczak | |
Wybór opon | |
Użytkownik "kamil" <spam@spam.com> napisał w wiadomości news:ir36g8$f3k$1inews.gazeta.pl...
Pirelli P6000 tez potwierdze ze sa do bani. A tak to z tego wszystkiego to poszukalbym czegos tanszego a rownie dobrego albo nawet lepszego. Falken, Avon, Maxxis. PZDr Adam |
|
Data: 2011-05-19 21:03:34 | |
Autor: kauzyperda | |
Wybór opon | |
W dniu 2011-05-19 17:59, Adam Szewczak pisze:
Toyo T1-R Moje aktualne opony - poprzednie Bridgestone Potenza. No coz, sa sporo tansze i przyczepnosc tez duzo gorsza -- pozdr luck |
|
Data: 2011-05-20 09:00:41 | |
Autor: kamil | |
Wybór opon | |
On 19/05/2011 20:03, kauzyperda wrote:
W dniu 2011-05-19 17:59, Adam Szewczak pisze: Które miałeś? Zjeździłem dwa komplety RE050A i rewelacji nie było szczerze mówiąc, szczególnie na mokrym. -- Pozdrawiam, Kamil |
|
Data: 2011-05-20 20:12:36 | |
Autor: kauzyperda | |
Wybór opon | |
W dniu 2011-05-20 10:00, kamil pisze:
On 19/05/2011 20:03, kauzyperda wrote: Tez RE050A - w takich samych warunkach na mokrym wg mnie T1-R tez wypadaja slabiej niz Potenzy (pewnie to subiektywne odczucie, ale jezdzac co chwila po tych samych odcinkach na T1-R zawsze mam wrazenie ze szybciej trace przyczepnosc niz to sie dzialo na poprzednich laczkach) -- pozdr luck |
|
Data: 2011-05-19 21:07:40 | |
Autor: tck | |
Wybór opon | |
Użytkownik "kamil" <spam@spam.com> napisał w wiadomości news:ir36g8$f3k$1inews.gazeta.pl...
ja polecam continentala jezdzilem na contipremiumcontact 1 i 2, teraz mam contisportcontact 3- dopiero pare tys zrobione ale nie odstaja od poprzednich co mialem wiec pelne zadowolenie i szczerze polecam! -- pozdr tck(at)top.net.pl |
|
Data: 2011-05-22 23:19:53 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Wybór opon | |
W dniu 2011-05-19 15:38, kamil pisze:
Z tego zestawu, to już byłem prawie zdecydowany na T1-R. Toyo ma jeszcze taką oponę jak T1-sport, ale nie znam nikogo kto na tym jeździł i nie chciałem ryzykować. Ale koniec końców kupiłem Bridgestone Potenza RE 050A |