Wyb贸r opon

Data: 2011-05-19 16:44:34
Autor: Maciej Browarczyk
Wyb贸r opon
W dniu 2011-05-19 15:38, kamil pisze:

Jakie艣 za i przeciw konkretnym z tych wymienionych?

Na Pirelli je藕dzi艂em samochodem mamy - do toczenia dobre ale IMHO nie warto, taki sobie laczek. T1R mam w swoim, s膮 ok, mi wytrzyma艂y ju偶 sporo (jakie艣 25kkm) a gumy jeszcze jest troch臋 z tym, 偶e ja si臋 nie w艣ciekam z jedynki. Lubi臋 przycisn膮膰 w trasie ale opon w miejscu nie miel臋 ;) Na suchym dobrze trzymaj膮, na mokrym gorzej ni偶 na suchym ale nie ma co si臋 dziwi膰, taki bie偶nik. Zarzuca si臋 im cz臋sto, 偶e przy ostrym zakr臋cie 'k艂ad膮 si臋', dla mnie jest to minimalne ale ja nie je偶d偶臋 na torze a m贸wili to kolesie torowcy.

ps. Zamiast T1R wprowadzili R1R, przyjrzyj im si臋, bo mia艂y by膰 poprawione w stosunku do T1R.

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2011-05-19 14:57:14
Autor: to
Wyb髍 opon
begin Maciej Browarczyk
ps. Zamiast T1R wprowadzili R1R, przyjrzyj im si臋, bo mia艂y by膰
poprawione w stosunku do T1R.

R1R nie maj膮 NIC wsp贸lnego z T1R, jest to alternatywa dla R888 o w miar臋 akceptowalnych w艂a艣ciwo艣ciach na deszczu.

Wyb贸r opon