Wyb贸r routera do kabl贸wki - wymagan ia mam;)

Data: 2010-08-21 16:20:48
Autor: Tasiorsa
Wyb贸r routera do kabl贸wki - wymagan ia mam;)
W dniu 2010-08-21 14:43, Tomaszek pisze:

My艣la艂em o routerze Linksys WRT54G, ale jestem otwarty na inne
propozycje, tylko prosi艂bym o uzasadnienie, dlaczego ten a nie inny.
Jak Linksys to raczej WRT54GL tak zeby mozna bylo wgrac Tomato i zrobic HTB/Qos.
Mozesz tez pomyslec o Ovislink WL-1600GL (rowniez pelne wsparcie dla Tomato).
Polecam www.openlinksys.info i poczytac
Krzysiek

Data: 2010-08-21 16:23:05
Autor: Tomaszek
W dniu 2010-08-21 16:20, Tasiorsa pisze:
[...]

Ano poczytam sobie na pewno. Raczej w膮tpi臋 by Qos by艂o mi potrzebne.

Data: 2010-08-24 23:32:54
Autor: MAR
On Sat, 21 Aug 2010 16:20:48 +0200, Tasiorsa wrote:

Jak Linksys to raczej WRT54GL tak zeby mozna bylo wgrac Tomato i zrobic HTB/Qos.

QoS w Tomato jest w sumie dos膰 cienki, w por贸wnaniu do mo偶liwo艣ci HTB.

Mozesz tez pomyslec o Ovislink WL-1600GL (rowniez pelne wsparcie dla Tomato).

Ta艅szy i szybszy od WRT54GL.

--
Mar.

Wyb贸r routera do kabl贸wki - wymagan ia mam;)