Wybaczamy, ale nie liczymy na wybaczenie.

Data: 2012-04-11 06:48:14
Autor: stevep
Wybaczamy, ale nie liczymy na wybaczenie.
# "Wiem, że pana miłosierdzie jest wielkie. Dlatego nie zdziwiło mnie, że  wybaczył Pan T. Rydzykowi. Proszę więc, aby na podobnej zasadzie wybaczył  Pan Adamowi Bielanowi >nieostrożne< rozmowy ze mną, tak jak i ja wybaczam  Panu wszystkie nieprawdziwe słowa, które wypowiedział Pan pod moim  adresem" - napisała Teresa Torańska w liście otwartym do Jarosława  Kaczyńskiego. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hp5g4

--
stevep

Wybaczamy, ale nie liczymy na wybaczenie.