Wybaczcie dziadziusiowi

Data: 2018-08-18 21:40:51
Autor: Lord Donald
Wybaczcie dziadziusiowi
Dziadziuś znów nie wziął leków. Co my się z nim mamy! Całymi dniami siedzi przy komuterze w świetlicy i coś mamrocze do siebie. Czasem klnie po niemiecku a to juz poważna sprawa bo nasz dziaduniu znów odleciał i jest w czasach kiedy przyjaźnił się z Rudolfem, Niemcem z Berlina. Nie wiemy ani ja ani babcia kim był dla dziadunia Rudolf. Niektórzy mówią, że więcej niz przyjacielem, inni, że bratem. Twiedzą, że obaj mieli tego samego ojca. Babcia nic nie wie albo nie chce powiedzieć, może mama by wiedziła ale ta zmarła wiele lat temu. To musi być jakaś rodzinna tajemnica. Na wsi skąd pochodzimy mówią, że jesteśmy rodziną niemiecko-żydowską. Ale czy to prawda nie wiem. Zapytałam kiedyś dziadunia czsy jest obrzezany to ten czerwony się zrobił i kazał mi się wynosić! Dziadunia był kiedyś w partii komunistycznej ale go oszukali a może wyrzucili za ten epizod z Rudolfem. Jeszcze raz przepraszam za dziadunia Bolesława. To dobry człowiek tylko nieszczęśliwy i schorowany. Evelina

Wybaczcie dziadziusiowi