Wybielac ale CZYM - bo duzo roznego do wybielania

Data: 2010-09-06 22:16:07
Autor: kiwiko
Wybielac ale CZYM - bo duzo roznego do wybielania

Użytkownik "sam jestem" <janke@vp.pl> napisał w wiadomości news:i63eqh$5vt$1news.onet.pl...
Czym wybielać?
Jak? Do proszku, sam wybielacz, do płukania?
Jakich uzywacie wybielaczy? Co polecacie?

Czego użyć do wybielania:
- białych szarzejących i ciemniejących ręczników (grube frotte), piorę je 90°
- koszul białych kiedyś, co je można prać w 60°
- koszul białych kiedyś, co to na metce mają 40°
- koszul ze "stretchem", takich rozciagających się, bo te piorę na wszelki wypadek niezniszczenia w 30°
- ręczniki "scierowe" kuchenne (pewnie bawełna), też je prawie gotuję na 90°

A może to kwestia proszku? Jakich użyć by białe było białe?
Używam żelu Persil GelSensitive oryginał z niemiec (od 20 do 95°), Vizir do koloru oraz Vizir do białego (30-90°) konfekcjonowane w PL.

Że ręczniki mi szarzeją - jakoś się /z bólem/ godzę. Ale koszule wyglądają źle.

Z pwodów dwóch pozwalam sobie crosspostowac ten watek na kuchnię:
- pytam o ręczniki używane w kuchni ;)
- na pl.rec.kuchnia chyba więcej Pań niż na pl.rec.dom, a liczę na Pań pomoc

Pytam, bo sam jestem, i nie wiem.
to dziwne, że szarzeją. Ja nie używam wybielaczy i nie piorę w tem. 90st. Może nie przestrzegasz zasady pranie białe i kolorowe osobno?
Dzielny jesteś :)

kiwiko

Wybielac ale CZYM - bo duzo roznego do wybielania