Wybiera się ktoś w góy?:> Do endurowców ze stolicy ;)

Data: 2010-06-07 22:45:05
Autor: player
Wybiera się ktoś w góy?:> Do endurowców ze stolicy ;)
Heya,

Wybrałbym się w góry, Istebna może Szczyrk w tym troche jazdy ze
Skrzycznego, whatever. Problem w tym że nie bardzo mam z kim jechać, a
samemu to troche moze wiać nudą ;) Chciałbym jechać w tym tygodniu na 3
dni, czyli wyjazd w czwartek po robocie, powrót w niedziele w nocy. Jak są
jacyś chętni to piszcie. Moge zabrać max. 2 osoby, ale wtedy bedzie bardzo
ciasno wiec nie bierzcie duzo gratów;) Jeśli ktoś jedzie w inne miejsce i
juz ma wszystko ustawione i mógłbym dołączyć to tez mi to pasuje;)

--
pozdro.
jay

Data: 2010-06-07 14:17:31
Autor: Przemek
Wybiera się ktoś w góy?:> Do endurowców ze s tolicy ;)
On 7 Cze, 22:45, player <bad-bi...@NOSPAMgazeta.pl> wrote:
Heya,

Wybra bym si w g ry, Istebna mo e Szczyrk w tym troche jazdy ze
Skrzycznego, whatever. Problem w tym e nie bardzo mam z kim jecha , a
samemu to troche moze wia nud ;) Chcia bym jecha w tym tygodniu na 3
dni, czyli wyjazd w czwartek po robocie, powr t w niedziele w nocy. Jak s
jacy ch tni to piszcie. Moge zabra max. 2 osoby, ale wtedy bedzie bardzo
ciasno wiec nie bierzcie duzo grat w;) Je li kto jedzie w inne miejsce i
juz ma wszystko ustawione i m g bym do czy to tez mi to pasuje;)

to może wybierz się do Szczawnicy, na zlot fr.org ;). Będzie tam
kilkadziesiąt osób z forum i nie tylko, stolica również się wybiera...
Ja również tam zawitam, planuję wyjazd w piątek.
pozdr
Przemek

Wybiera się ktoś w góy?:> Do endurowców ze stolicy ;)