Wybiorą psa na burmistrza? Chce ograniczenia praw wiewiórek oraz zakazu stosowania odkurzaczy

Data: 2017-11-02 03:57:52
Autor: Jakub A. Krzewicki
Wybiorą psa na burmistrza? Chce ograniczenia praw wiewiórek oraz zakazu stosowania odkurzaczy
http://www.stefczyk.info/wiadomosci/swiat/wybiora-psa-na-burmistrza-chce-ograniczenia-praw-wiewiorek-oraz-zakazu-stosowania-odkurzaczy,21553433479

Wybiorą psa na burmistrza? Chce ograniczenia praw wiewiórek oraz zakazu stosowania odkurzaczy
7 listopada odbędą się wybory burmistrza Seattle. Jeden z kandydatów, Thor Michaelson, przedstawił wreszcie swój program.. Chce zwiększenia finansowania publicznych parków i schronisk dla zwierząt oraz zwiększenia porcji w szkolnych stołówkach. Chce również ograniczenia praw wiewiórek oraz zakazu stosowania odkurzaczy, gdyż zbierają z podłogi zbyt wiele resztek jedzenia. Jego postulaty wbrew pozorom nie są dziwne. Thor Michaelson jest bowiem psem.

[...]

Czytaj oryginalny artykuł na: http://www.stefczyk.info/wiadomosci/swiat/wybiora-psa-na-burmistrza-chce-ograniczenia-praw-wiewiorek-oraz-zakazu-stosowania-odkurzaczy,21553433479#ixzz4xGquF6db

KOT NA PREMIERA

Data: 2017-11-02 12:00:30
Autor: A. Filip
"Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> pisze:
[...]

A jakiej rasy i koloru ten kot? :-)

Data: 2017-11-02 04:04:20
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 2 listopada 2017 12:00:33 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
> podłogi zbyt wiele resztek jedzenia. Jego postulaty wbrew pozorom nie
> są dziwne. Thor Michaelson jest bowiem psem.

Nie zadawaj pytań na które jest oczywista odpowiedź.
Przecież tu chodzi o Jedynie Słusznego Kota
http://piotrdyminski.pl/wp-content/uploads/2015/12/wasiukiewicz.jpg

Data: 2017-11-02 12:48:17
Autor: Totalna Opozycja
Wybiorą psa na burmistrza? Chce ograniczenia praw wiewiórek oraz zakazu stosowania odkurzaczy
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
A jakiej rasy i koloru ten kundel? :-)

Popatrz sobie w lustro ;-)))

http://tinyurl.com/ycfje542

CL

Data: 2017-11-02 05:28:21
Autor: jacekbialy80
Wybiorą psa na burmistrza? Chce ograniczenia praw wiewiórek oraz zakazu stosowania odkurzaczy
Dwóch zomowców znalazło lusterko. Patrz kurwa to przecież ja! Nie kurwa bo to ja.
Poszli do dowódcy, ten popatrzał i zapytał: Ile lat służysz w milicji? Dwa. A ty? Pięć. I co kurwa własnego szefa nie poznajecie?!

Data: 2017-11-02 05:33:14
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 2 listopada 2017 13:28:22 UTC+1 użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:
Dwóch zomowców znalazło lusterko. Patrz kurwa to przecież ja! Nie kurwa bo to ja.
Poszli do dowódcy, ten popatrzał i zapytał: Ile lat służysz w milicji? Dwa. A ty? Pięć. I co kurwa własnego szefa nie poznajecie?!

:))))))

Wybiorą psa na burmistrza? Chce ograniczenia praw wiewiórek oraz zakazu stosowania odkurzaczy