Wybiorcza znowu mija sie z prawda.

Data: 2012-02-19 11:53:31
Autor: Obserwator
Wybiorcza znowu mija sie z prawda.

piszac, ze nagranie mialo w ciagu trzech dni 1,8 mln odslon.

Nagranie mialo PONAD 4,0 mln odslon i zostalo zablokowane.
W tej chwili dostepne sa kopie tego pierwszego nagrania.

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114881,11148026,Putin_za_kratami__Wideo_robi_furore_na_YouTube.html?lokale=warszawa

*...wideo ukazujące rosyjskiego premiera Władimira Putina w klatce na sali
sądowej, gdzie odpowiada za "przygotowywanie aktów terroru", w ciągu trzech
dni miało ponad 1,8 mln odsłon. *

Data: 2012-02-19 13:23:02
Autor: pluton
Wybiorcza znowu mija sie z prawda.
pozwij ich do sadu.

Nullification

Data: 2012-02-19 12:32:41
Autor: Obserwator
Wybiorcza znowu mija sie z prawda.
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
pozwij ich do sadu.

a jestes jej adwokatem czy adwokatem KGB Putina?

Brobisz tak zawziecie wersji putinowskiej katastrofy smolenskiej, ze troche to
dziwne, ze jeszcze sie toba nikt nie zainteresowal.

Data: 2012-02-19 13:49:12
Autor: pluton
Wybiorcza znowu mija sie z prawda.
Brobisz tak zawziecie wersji putinowskiej katastrofy smolenskiej, ze
troche to
dziwne, ze jeszcze sie toba nikt nie zainteresowal.

Wersja putinowska jest z helem, czy bez helu ?
Ja wole z helem.

Nullification

Data: 2012-02-19 12:57:59
Autor: Obserwator
> [...]
troche to
> dziwne, ze jeszcze sie toba nikt nie zainteresowal.

Wersja putinowska jest z helem, czy bez helu ?

posluchaj no kacapski chu... , zarty sie skonczyly. Nie bedziesz na polskiej
grupie dyskusyjnej, rozpowszechnial bezkarnie wymyslow putinowskich.

Rozumiemy sie?  nie podskakuj i zamknij sobie gebe, jak nie chcesz miec
problemow za jawnie proputinowskie stanowisko na polskich grupach.

Data: 2012-02-19 14:01:09
Autor: pluton
> [...]

Rozumiemy sie?  nie podskakuj i zamknij sobie gebe, jak nie chcesz miec
problemow za jawnie proputinowskie stanowisko na polskich grupach.

Ale wersja ze wszczonsami nie jest putinowska ?

Nullification

Data: 2012-02-19 13:12:23
Autor: Obserwator
Wybiorcza znowu mija sie z prawda.
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
Ale wersja ze wszczonsami nie jest putinowska ?

 nie udawaj idioty. Na grupach niepolitycznych piszesz sensownie.
Na tej grupie ewidentnie uod lat i zawsze w stylu proputinowskim.

Pewnie w ten sam sposob piszesz i na innych forach dyskusyjnych.

Najwyzszy czas aby toba sie zajelo ABW.

Jesli nie znikniesz z tej grupy, to ja ciebie zglosze do ABW.

Data: 2012-02-19 13:14:53
Autor: Obserwator
koryguje tekst, aby DOBRZE go zrozumial

 nie udawaj idioty. Na grupach niepolitycznych piszesz sensownie.
Na tej grupie ewidentnie od lat uidajesz pozytecznego idiote i zawsze
piszesz w stylu proputinowskim.

 To nie jest przypadek i niezamierzone dzialanie. Fakty swiadcza przeciwko
tobie i ja je uzyje. --

Data: 2012-02-19 14:25:50
Autor: pluton
koryguje tekst, aby DOBRZE go zrozumial
 To nie jest przypadek i niezamierzone dzialanie. Fakty swiadcza przeciwko
tobie i ja je uzyje.

Masz smoka i nia zawahasz sie go uzyc.

Nullification

Data: 2012-02-19 14:26:57
Autor: pluton
koryguje tekst, aby DOBRZE go zrozumial
oops, mam klawiature zalanš 'herbatkš' i niektóre literki mi się nie
dociskajš.

Nullification

Data: 2012-02-19 18:52:52
Autor: Zyga

[...]

Wyslij na niego ZOMO!

Data: 2012-02-19 14:23:03
Autor: pluton
Wybiorcza znowu mija sie z prawda.
 nie udawaj idioty. Na grupach niepolitycznych piszesz sensownie.

No! Ostatnio mialem serie bardzo udanych postow na alt.pedaly.seks.sadomaso.

Podobaly ci sie ?

Na tej grupie ewidentnie uod lat i zawsze w stylu proputinowskim.

chce sie podlizac twojemu szefowi. Zawsze trzeba sobie zabezpieczyc tyly.

Pewnie w ten sam sposob piszesz i na innych forach dyskusyjnych.

No to w koncu jak pisze na innych forach: proputinowsko czy sensownie ?

Najwyzszy czas aby toba sie zajelo ABW.

ABC, CBA, CIA, ACI, ICA, IAC, Federaści, Pederaści,
KK, MOSSAD i Koło Gospodyń Wiejskich w Dupczycach koło Kloszyc.

Jesli nie znikniesz z tej grupy, to ja ciebie zglosze do ABW.

Dobra, wieczorem znikne.
Wroce w piatek po poludniu.

Nullification

Data: 2012-02-20 07:34:41
Autor: stevep
Dnia 19-02-2012 o 14:12:23  Obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

No to zgłoś, nie tłum swojej natury kapusia.

--
stevep

Data: 2012-02-19 18:51:03
Autor: Zyga
Dnia Sun, 19 Feb 2012 11:53:31 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

[...]

Gogle ma tyle dziennie.O co się tobie rozchodzi?

Wybiorcza znowu mija sie z prawda.