Wybluzganie windykatora przez telefon (uwaga! wulgaryzmy)

Data: 2011-03-07 12:58:39
Autor: Liwiusz
Wybluzganie windykatora przez telefon (uwaga! wulgaryzmy)
W dniu 2011-03-07 12:19, Rkk pisze:

1. W obu przypadkach (gdy dzwoniła kobieta i gdy dzwonił facet z tej firmy)
nie poinformowano nas, że rozmowa jest nagrywana a zatem nagrania NIE MOGĄ
być dowodem w sądzie.

Zmień lepiej prawnika, bo plecie duby smalone. Nie trzeba informować o nagrywaniu własnej rozmowy, a mimo to nagranie takie może być dowodem w sądzie.

2. Nie mają realnej możliwości udowodnienia, ze razem z kumplami ich
zwyzywaliśmy od najgorszych oraz, że groziliśmy im a to oni do nas dzwonili a
nie odwrotnie. W razie czego wszyscy kumple zeznają, że nic takiego nie
mówili, poza tym, że źle usłyszeliśmy nazwisko Iksiński, że myśleliśmy, że to
żart naszych kumpli itp. itd. tysiące wykrętów, twardych dowodów z ich strony
brak.

Myślę, że z nagrania będzie jasno wynikało, takoż wasze wykręty na nic się zdadzą.

3. Ja nie jestem Iksiński, którego szukali.

Niewątpliwie dla Ciebie jest to linia obrony. Jak nie powiesz kto to mówił, to pewnie go nie znajdą.

PS Głupio mi z powodu tej sprawy, ale mam towarzystwo dość chamskie i

Może ich przeproś w imieniu kolegi? Kup panience kwiaty? Delikatnie zasugeruj, że w razie dalszego brnięcia w spór, odnalezienie sprawcy jest mało realne?

W sumie zachowaliście się jak debile wobec kobiety i na miejscu jego kolegi z firmy windykacyjnej też podjąłbym odpowiednie kroki.

--
Liwiusz

Data: 2011-03-07 13:56:34
Autor: niusy.pl
Wybluzganie windykatora przez telefon (uwaga! wulgaryzmy)

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>

[...]

A to w ogóle kobieta była ?

Data: 2011-03-07 14:26:50
Autor: Aha
[...]

Tak wystaw dupe i pros zeby ci ja delikatnie zruchali.

Jak nie przyszlo poleconym to zlej ich cieplym moczem.

Data: 2011-03-07 14:29:44
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-03-07 14:26, Aha pisze:

Tak wystaw dupe i pros zeby ci ja delikatnie zruchali.

Jak nie przyszlo poleconym to zlej ich cieplym moczem.

A co ma do tego polecony? Takie rady "z dupy". To, że proszą, to ich dobra wola. Mogą od razu zgłaszać przestępstwo i niech szukają tego żartownisia.

--
Liwiusz

Data: 2011-03-07 14:40:15
Autor: Aha
W dniu 2011-03-07 14:29, Liwiusz pisze:
[...]

Jak nie przyszlo poleconym tzn ze chca go naciagnac.

Data: 2011-03-07 14:41:01
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-03-07 14:40, Aha pisze:
[...]

Wyjaśnisz tok rozumowania, po którym doszedłeś do takiego wniosku?

--
Liwiusz

Data: 2011-03-07 15:17:19
Autor: Aha
W dniu 2011-03-07 14:41, Liwiusz pisze:
[...]

Jesli to nie bylo nic personalnego w stylu zabije cie panie Wqrwiacz Windykacyjny to nie ma zadnej sprawy .  Nigdy nie zdazylo ci sie poslac na drzewo natreta ktory wydzwania i zawraca dupe ?

Data: 2011-03-07 15:19:34
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-03-07 15:17, Aha pisze:

Jak nie przyszlo poleconym tzn ze chca go naciagnac.

Wyjaśnisz tok rozumowania, po którym doszedłeś do takiego wniosku?

Jesli to nie bylo nic personalnego w stylu zabije cie panie Wqrwiacz

Ale przecież było, więc dalsze Twoje wywody do niczego. Poza tym nie odpowiedziałeś na pytanie.

--
Liwiusz

Data: 2011-03-07 15:27:16
Autor: Aha
W dniu 2011-03-07 15:19, Liwiusz pisze:
[...]

Pomysl ! Wysylasz komus list z żądaniem i nie chcesz potwierdzenia ? Przeciez nie masz zadnego dowodu ze list zostal wyslany juz nie mowiac o odebraniu.

Data: 2011-03-07 15:30:59
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-03-07 15:27, Aha pisze:
[...]

A po co mam mieć potwierdzenie? Na 99,5% list dojdzie, niepolecony nawet pewniej, bo niektórzy poleconych nie odbierają (miałem taką sprawę: wezwanie do zapłaty, potem pozew, wyrok zaoczny, przed skierowaniem sprawy do komornika coś mnie tknęło i wysłałem do trzech! dłużników wezwanie listem zwykłym - po kilku dniach wszyscy zadzwonili i wielkie oczy ze zdziwienia o co chodzi, teraz ładnie płacą).

--
Liwiusz

Data: 2011-03-07 17:03:11
Autor: Dorota
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]

Zmień lepiej prawnika, bo plecie duby smalone. Nie trzeba informować o nagrywaniu własnej rozmowy, a mimo to nagranie takie może być dowodem w sądzie.

Zawsze? pewno? Czyli masz prawo dzwonić z prowokacjami po ludziach nie informując ich, że rozmowa jest nagrywana a później wykorzystywać te informacje w sądzie? Nie ma obowiązku informowania o nagrywaniu rozmowy jeśli dzwonisz służbowo, tym bardziej jeśli z firmy windykacyjnej? Banki i inne poważne instytuacje zawsze tak robią.

> 3. Ja nie jestem Iksiński, którego szukali.

Niewątpliwie dla Ciebie jest to linia obrony. Jak nie powiesz kto to mówił, to pewnie go nie znajdą.

Dokładnie. Wystarczy, że konsekwentnie będzie trzymał się wersji: nie wiem kto to mówił, nie pamiętam kto wtedy u mnie był (byłem pijany) - a z głosów nagrania słychać, że to nie on, więc analiza fonoskopowa nic nie wykaże - a przecież do wszystkich znajomych jego nie dotrą. W sądzie taka sprawa nie ma szans. Twardo zasłaniać się brakiem pamięci, na wszystkie pytania odpowiadać "nie pamiętam" i mogą go cmoknąć w dzyndzel ;)

Dorota

Data: 2011-03-07 18:10:01
Autor: Liwiusz
W dniu 2011-03-07 18:03, Dorota pisze:

Zawsze? pewno? Czyli masz prawo dzwonić z prowokacjami po ludziach nie
informując ich, że rozmowa jest nagrywana a później wykorzystywać te
informacje w sądzie?

Wykorzystywać w sądzie można zawsze.

Nie ma obowiązku informowania o nagrywaniu rozmowy jeśli
dzwonisz służbowo, tym bardziej jeśli z firmy windykacyjnej?

Nie ma.

Banki i inne
poważne instytuacje zawsze tak robią.

Bez związku.

--
Liwiusz

Data: 2011-03-11 10:25:58
Autor: Kamil
Dnia Mon, 7 Mar 2011 17:03:11 +0000 (UTC), Dorota napisał(a):

Nie ma obowiązku informowania o nagrywaniu rozmowy jeśli dzwonisz służbowo,

?

tym bardziej jeśli z firmy windykacyjnej?

A czym się różni taka firma od np. firmy hydraulicznej (pomijam sam profil
działalności oczywiście) :)

Banki i inne poważne instytuacje zawsze tak robią.

Eee...tak jest stosowane, ale w przypadku jeżeli to TY DO NICH
telefonujesz. Odwrotnie, kiedy to pracownik banku do mnie telefonuje to nie
mogę sobie przypomnieć czy KIEDYKOLWIEK była taka informacja. Jestem
przekonany granicząc z pewnością że takiej informacji NIGDY nie było.

mogą go cmoknąć w dzyndzel ;)

Dorota

No, a tej się pieszczot zachciało :)
Na przyjemności to trzeba sobie zasłużyć moja droga :)

Wybluzganie windykatora przez telefon (uwaga! wulgaryzmy)