Wybluzganie windykatora przez telefon (uwaga! wulgaryzmy)

Data: 2011-03-07 13:11:45
Autor: Joachim Kinecki
Wybluzganie windykatora przez telefon (uwaga! wulgaryzmy)
Hej,
Temat nawiązuje trochę do wątku o potwierdzaniu tożsamości przez telefon. W tekście są sformułowania wulgarne i niegrzeczne (konieczne dla zrozumienia sprawy), więc ostrzegam wrażliwych.
Mariusz
PS Głupio mi z powodu tej sprawy, ale mam towarzystwo dość chamskie i wulgarne oraz sam taki jestem. Jednak nie to jest istotą sprawy, proszę więc o merytoryczne odpowiedzi.

Uśmiałem się z tej historii, dzięki za poprawienie mi humoru. Nie masz powodu się wstydzić. Oni na to zasługiwali! Twój prawnik dobrze Ci powiedział, nic Ci nie mogą zrobić. Co więcej, Ty ich możesz pozwać za zastraszanie. Na Twoim miejscu upokorzyłbym ich do granic możliwości - niech wiedzą, że są mocniejsi od nich. Ci "twardziele" z windykacji mocni są przez telefon, na gębę, ale jak przyjdzie im spotkać się z prawdziwymi, twardymi facetami, jak Ty i Twoi kumple, to od razu im odchodzi pewność siebie. Nie odpuszczaj im, bo masz rację. Wiele osób, w tym ja, nienawidzi firm windykacyjnych a pracujące tam osoby, w tym kobiety, sami się proszą o bluzgi jakiś proces o zatruwania ludziom życia. Nie dość, że zakłócili Ci Twój wolny czas, nagabywali Cię na Twój służbowy numer (strata potencjalnych klientów), to jeszcze śmią Ci grozić. Zero litości.
Trzymaj się,
Joachim Kinecki

Data: 2011-03-07 12:20:25
Autor: Olgierd
Dnia Mon, 07 Mar 2011 13:11:45 +0100, Joachim Kinecki napisał(a):

Ty ich możesz pozwać za
zastraszanie. Na Twoim miejscu upokorzyłbym ich do granic możliwości -
niech wiedzą, że są mocniejsi od nich.

Genialne i jakĹźe proste! --
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-03-11 10:27:58
Autor: Kamil
Wybluzganie windykatora przez telefon (uwaga! wulgaryzmy)
Dnia Mon, 07 Mar 2011 13:11:45 +0100, Joachim Kinecki napisał(a):

zakłócili Ci Twój wolny czas,

A jest jakiś inny jego "czas" w stosunku do tej firmy windykacyjnej?

Wybluzganie windykatora przez telefon (uwaga! wulgaryzmy)