Wybluzganie windykatora przez telefon (uwaga! wulgaryzmy)

Data: 2011-03-07 16:51:52
Autor: m4rkiz
Wybluzganie windykatora przez telefon (uwaga! wulgaryzmy)
Użytkownik "Rkk" <rokkomaluch.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:il2evr$mdu$1@inews.gazeta.pl...
Mój prawnik, któremu
wszystko dokładnie opowiedziałem, powiedział mi, że mogę ich olać, ponieważ:
1. W obu przypadkach (gdy dzwoniła kobieta i gdy dzwonił facet z tej firmy)
nie poinformowano nas, że rozmowa jest nagrywana a zatem nagrania NIE MOGĄ
być dowodem w sądzie.

zmien prawnika

2. Nie mają realnej możliwości udowodnienia, ze razem z kumplami ich
zwyzywaliśmy od najgorszych oraz, że groziliśmy im a to oni do nas dzwonili a
nie odwrotnie. W razie czego wszyscy kumple zeznają, że nic takiego nie
mówili, poza tym, że źle usłyszeliśmy nazwisko Iksiński, że myśleliśmy, że to
żart naszych kumpli itp. itd. tysiące wykrętów, twardych dowodów z ich strony
brak.

nagrania zapewne maja

3. Ja nie jestem Iksiński, którego szukali.

skoro nie ty rozmawiales to nikt ci tego zbyt latwo nie przypnie

Wybluzganie windykatora przez telefon (uwaga! wulgaryzmy)