Wybór BMXa

Data: 2016-05-25 08:35:54
Autor: twistedme
Wybór BMXa

Jako¶ w sieci nie mogę znaleĽć żadnego sensownego forum. Zapytam tu. Jest tu kto¶, kto może cokolwiek powiedzieć o rowerach BMX?

Syn się uparł, bo koledzy, bo skatepark, ja jako¶ mniej entuzjastycznie do tego podchodzę, wolałbym, żeby ćwiczył kondycję na normalnym rowerze i jeĽdził ze mn±, no ale cóż...

Dostał kasę na komunię i mam coraz mniej argumentów, żeby go od tego pomysłu odwie¶ć, z drugiej strony o niebo lepiej niż miałby spędzić wakacje z playstation...

Do meritum. Wstępnie, z tego co widziałem na allegro, to najtańszy firmowy to Mongoose Legion, jedyna różnica między modelami na pierwszy rzut oka, to te tańsze s± z hi-ten steel, a 200zł droższy z tri-moly.

Warto dopłacać? A może zupełnie jaki¶ inny model? Na co w ogóle tam patrzeć?

Z góry dzięki za zainteresowanie.

Data: 2016-05-25 13:19:36
Autor: ToMasz
Wybór BMXa

Warto dopłacać? A może zupełnie jaki¶ inny model? Na co w ogóle tam
patrzeć?

Z góry dzięki za zainteresowanie.
jeszcze nigdy nie widziałem połamanej ramy w bmxsie, ale zato rozwalone o¶ki - tak. Więc jak zawsze doradzam - firma dowolna, byle osie byłyby 14stki,(na nakrętkę pod klucz 19mm). i dobrze byłoby aby sprzedawca miał linki hamulcowe na półce

ToMasz

Data: 2016-05-25 22:13:54
Autor: twistedme
Wybór BMXa
W dniu 2016-05-25 o 13:19, ToMasz pisze:

[...]

Dzięki, wybór padł na Mongoose L40

Wybór BMXa