Wybór aku

Data: 2010-09-01 17:18:28
Autor: MZ
Wybór aku
W dniu 2010-09-01 16:23, news-gazeta pisze:
Szukam aku 74ah, czy warto celować w Boscha S5 ?
Patrzę również na Vartę silver oraz Centre Future.

Od wielu mechaników słyszy się opinie - boscha wrzuć do kosza,
ale z drugiej strony jednak trochę tego jeździ.
Bo są Boshe i Boshe. W stareńkim Pugu 305 D miałem Bosha kupionego w DE.
Służył dzielnie przez 10 lat, lato zima, a auto garażu nie zaznało. Jak
w końcu przyszła pora na emeryturę i chciałem kupić kolejnego Bosha, to
mi mechanik dał młotek do puknięcia się w głowę. To co sprzedają w
Polsce jako Bosh to zupełnie co innego niż na zachodzie. Kupiłem wtedy
Vartę Silver i też złego słowa na ten aku powiedzieć nie mogłem aż do
sprzedaży samochodu.  Centrę mi odradzili w sklepie z akumulatorami.
Sklep miał wszystko, także Bosha i Centrę, ale gość z serwisu zapytał
jak często chcę do nich na gwarancji wpadać, bo jak mam daleko i nie mam
zbędnego czasu to on jednak Vartę poleca. Różnica była około 30 zł na
korzyść Centry, ale ... miałem daleko :).

--
MZ

Data: 2010-09-01 17:36:09
Autor: J_K_K
Wybór aku
Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i5lqs4$ce5$1news.onet.pl...
W stareńkim Pugu 305 D miałem Bosha kupionego w DE.

Faktem jest - firmowe niemieckie w Oplach z Niemiec
wytrzymywały nawet "naście" lat.

Osobiście celował bym w Vartę lub Banner'a
- zależy co pytający ma do wyboru na miejscu.

Pzdr

JKK

Wybór aku