Wybór aku

Data: 2010-09-01 18:26:51
Autor: Irokez
Wybór aku
Użytkownik "news-gazeta" <news-gazeta@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i5lnlh$b95$1inews.gazeta.pl...

Od wielu mechaników słyszy się opinie - boscha wrzuć do kosza,
ale z drugiej strony jednak trochę tego jeździ.

Mam w piwnicy Boscha z 2000 roku. W moim wielkim klekocie zimą zastrajkował, ale w benzynie daje rady, dlatego nie wyrzuciłem.
Centre Future kupiłem i padła ppo 3 tygodniach. Najpierw się nasłuchałem o "opad masy" i że to moja wina, ale po 2 miesiącach dostałem nowy. Dobrze, że tego Boscha nie oddałem bo bym chyba tyle stał uziemiony.
Jakoś mi przeszło po tym kupowanie Futury W sieci też troche padów opisane.. Z Centrą Plus nie miałem zadnych problemów w poprzednim aucie i chyba taka bym kupował i nie przepłacał.
Z drugiej strony, jak masz mozliwość kup aku w DE. Cholera wie, moze z akumulatortami jest tam tak samo jak z proszkami do prania - dwa światy, przy czym nasz to jakiś niedorobiony

--
Irokez

Wybór aku