Wybór aku

Data: 2010-09-01 21:10:35
Autor: Agent
Wybór aku

Użytkownik "news-gazeta" <news-gazeta@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i5lnlh$b95$1inews.gazeta.pl...
Szukam aku 74ah, czy warto celować w Boscha S5 ?
Patrzę również na Vartę silver oraz Centre Future.

Od wielu mechaników słyszy się opinie - boscha wrzuć do kosza,
ale z drugiej strony jednak trochę tego jeździ.

W sieci jest tyle opinii co i uzytkownikow, wiec bede sie chyba sugerowal gwarancja
i ewentualnym assistance. Najbardziej przemawia chyba jednak varta silver.

Pozdrawiam - Darek.

Ja kupiłem Zap-Schnaider (czy jak się to pisze) 74 Ah za 280 zł w zeszłym roku w czerwcu wraz z montażem i sprawdzeniem ładowania (kujawsko - pomorskie). Niestety nie powiem czy aku dobry bo przejeździł tylko jedną zimę i auto sprzedałem. Powiem tylko że w tej zimie w te mrozy kręcił baaaaardzo długo zanim osłabł (zamarzło paliwo w przewodach)

Wybór aku