Wybór aku

Data: 2010-09-03 13:30:17
Autor: Yogi\(n\)
Wybór aku
Użytkownik "news-gazeta" <news-gazeta@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i5lnlh$b95$1inews.gazeta.pl...
Szukam aku 74ah, czy warto celować w Boscha S5 ?
Patrzę również na Vartę silver oraz Centre Future.

Od wielu mechaników słyszy się opinie - boscha wrzuć do kosza,
ale z drugiej strony jednak trochę tego jeździ.

W sieci jest tyle opinii co i uzytkownikow, wiec bede sie chyba sugerowal gwarancja
i ewentualnym assistance. Najbardziej przemawia chyba jednak varta silver.

Cóż, każdy pisze tu o swoim indywidualnym doświadczeniu, zrobię to i ja. Bosche padły mi dwa - i to tak dość sprytnie, bo miesiąc czy dwa po upływie gwarancji. Varta zdechła jeszcze przed jej końcem, dzięki czemu wymieniłem ją na bannera (za dopłatą). Najdłużej wytrzymał w moich samochodach panasonic (prawie 6 lat) i wspomniany banner (ponad 3 lata, potem sprzedałem razem z autem). Cała reszta była porównywalna - mniej więcej 2 lata i po akku.

--
Yogi(n)

Wybór aku