Wybór alarmu

Data: 2010-09-05 20:37:09
Autor: Ikselka
Wybór alarmu
Dnia Sun, 5 Sep 2010 11:33:48 -0700 (PDT), anka napisał(a):

Skieruje mnie ktoś na właściwy trop poszukiwań?
Czego w ogóle powinienem szukać, co zamontować w domu?
Na co zwrócić uwagę?

Tylko i wyłącznie na ubezpieczenie i nieprzywiązywanie przesadnej wagi do
rzeczy. Żaden alarm nie jest skuteczny w zapobieganiu włamaniom.

Data: 2010-09-05 21:50:50
Autor: SJS
Wybór alarmu

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3m0plz4gvygf$.11p54s5iurg8v$.dlg@40tude.net...
[...]

znasz sie na grzybach - na alarmach - nie
SJS

Data: 2010-09-05 22:09:39
Autor: Ikselka
Wybór alarmu
Dnia Sun, 5 Sep 2010 21:50:50 +0200, SJS napisał(a):

[...]

Znam sie na alarmach: w bliskim sąsiedztwie od czasu do czasu kilka dni z
rzędu wyje alarm - wszyscy okoliczni złodzieje wiedzą, ze wtedy nikogo nie
ma w domu i można się włamywać właśnie w tym czasie, bo sąsiezi maja tak
dosyć, że naprawdę już nie reagują.

Data: 2010-09-05 22:14:28
Autor: Plumpi
Wybór alarmu
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1f1ztjs1qnx1x.e3s0qmj9j3l1.dlg40tude.net...

[...]

I to jest dowód na to, że ten system zamontował amator taki jak Ty, bo jest bezużyteczny, gdyż wywołuje fałszywe alarmy.
Niestety, ale podzielam opinię kolego SJS - o alarmach nie masz najmniejszego pojęcia.

Data: 2010-09-05 22:29:39
Autor: Przesmiewca
Wybór alarmu
"Plumpi" <plumpix@onet.pl> napisał(a):

[...]

w sumie miala racje, ze do kazdego zamka jest klucz, ale zle to sformuowala

Data: 2010-09-05 23:19:04
Autor: Ikselka
Wybór alarmu
Dnia Sun, 5 Sep 2010 22:14:28 +0200, Plumpi napisał(a):

I to jest dowód na to, że ten system zamontował amator taki jak Ty, bo jest bezużyteczny, gdyż wywołuje fałszywe alarmy.

Amator taki jak ja na pewno nie zamontuje sobie ani nikomu alarmu - alarm
to bezsensowne wydawanie kasy. Jak też i ochrona. Zdanie na temat
skuteczności alarmow i firm ochroniarskich już mam wyrobione.

Data: 2010-09-06 10:17:13
Autor: Plumpi
Wybór alarmu
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:dbo7namzkte6$.mrntn0mfa7i2$.dlg40tude.net...

[...]

I tu masz pełną rację, ze jest to tylko i wyłącznie Twoje zdanie. Szkoda tylko, że tak błędne i całkiem odmienne od tego co pokazuje rzeczywistość. Moje doświadczenia są całkowicie odmienne i bliższe prawdy. Nie dlatego, że zarabiam projektując i montując systemy alarmowe, ale dlatego, że zamontowane przeze mnie systemy już wielokrotnie udaremniły poczynania rabusiów i świadczą o tym, że jesteś w błędzie. Wyrobiłeś sobie złe przekonania na podstawie jednego, jedynego systemu alarmowego i to jeszcze źle zaprojektowanego i źle użytkowanego, który wywołuje fałszywe alarmy czyniąc, że system ten staje się bezużyteczny. Dobrze zaprojektowany i wykonany system alarmowy uruchamia się tylko i wyłącznie wtedy, kiedy trzeba i powiadama sąsiadów, właściciela oraz firmę ochroniarską tylko wtedy, kiedy trzeba. Tylko wtedy system taki jest użyteczny i skuteczny. W innym przypadku, kiedy alarm wyje bez powodu (takim jak Ty opisałeś) po prostu faktycznie szkoda pieniędzy. Ale pamiętaj, ze takie systuacje nie są normalne i są dowodem na to, że systemami powinni się zajmować profesjonaliści, a nie amatorzy.
Co zaś ubezpieczenia to także jesteś w błędzie, ponieważ każde TU kalkuluje ryzyko i stawia warunki. Jeżeli klient nie jest w stanie ich spełnić to po prostu TU nie zawrze ubezpieczenia lub też opłacane składki przez ubezpieczonego nie dość, ze są wysokie to jeszcze są to "wyrzucone pieniądze w błoto", gdyż w razie włamania ubezpieczony nie dostanie nawet "złamanego grosza".

Data: 2010-09-06 11:44:57
Autor: Ikselka
Wybór alarmu
Dnia Mon, 6 Sep 2010 10:17:13 +0200, Plumpi napisał(a):

wyłącznie wtedy, kiedy trzeba i powiadama sąsiadów, właściciela oraz firmę ochroniarską tylko wtedy, kiedy trzeba. Tylko wtedy system taki jest użyteczny i skuteczny.

Sąsiedzi, jak to sąsiedzi, nie mają obowiązku nadstawiania własnej głowy w
przypadku włamania, jak też po prostu może ich nie być, właściciel nic nie
zrobi, jeśli sam jest zbyt daleko, no a firma  ochroniarska... cóż,
poszukam pewnego artykułu na temat realiów tych firm, bo gdzieś mi się
zagubił.

Data: 2010-09-06 21:57:47
Autor: emarcin
Wybór alarmu
[...]

Przestań robić ludziom wodę z mózgu.

TYLKO firma ubezpieczeniowa odda im pieniądze za szkody powstałe
przy włamaniu, pomiędzy zadziałaniem systemu, a interwencją grupy.
Zwykle to 5 minut w nocy a 15 minut w dzień.
Coraz częściej wywalane jest okno i okradany dom w 1,5-2 minuty.
Żaden system, ani grupa interwencyjna, tym bardziej sąsiadka emerytka
w takiej sytuacji nas nie ochroni. Wszystkie te elementy mają jedynie odstraszyć
potencjalnych intruzów, aby poszli do sąsiada, który ich nie ma.
Właściwe zabezpieczenie domu - to połączenie środków technicznej sygnalizacji
intruza, z mechanicznymi elementami stawiającymi "opór" do czasu dojazdu grupy.

Pozdrawiam emarcin

Data: 2010-09-06 22:30:14
Autor: Marek Dyjor
Wybór alarmu
emarcin wrote:
[...]

po włamie kupujesz nowy sprzęt wstawiasz szybę dajesz rachunki ubezpieczycielowi i czekasz na przelew.

Data: 2010-09-06 22:31:00
Autor: Plumpi
Wybór alarmu
Użytkownik "emarcin" <emarcin@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4c8547b9$0$22796$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Wiesz tak się składa, ze co nieco wiem na ten temat i z niejedną sprawą już się zetknąłem.
Jeżeli uważasz, ze cokolwiek napisałem tu nie tak to nie używaj ogólników tylko napisz konkretnie co, bo bardzo nie lubię takich mądrasków, którzy g.... maja do powiedzenia, a strasznie się wymądrzają.

TYLKO firma ubezpieczeniowa odda im pieniądze za szkody powstałe
przy włamaniu, pomiędzy zadziałaniem systemu, a interwencją grupy.

Powtarzam jeszcze raz - nie zawsze i tu się możesz przeliczyć.
Dam Ci przykłady, z którymi się zetknąłem:
1. Złodzieje otworzyli zamek. Opierniczyli mieszkanie w biały dzień. Nikt nic nie widział, nikt nic nie słyszał. Efekt - TU się "wypieło", bo nie było śladów włamania.
2. Innym razem TU odmówiło wypłaty odszkodowania, ponieważ klient nie założył dodatkowego zamka w drzwiach, który był wymagany przez TU i opisany w OWU.
3. Ukradli klientowi samochód. W chwili zawierania AC posiadał on 2 oryginalne klucze i informacja o tych kluczach była wpisana do polisy. Poproszono klienta o okazanie 2 oryginałów. Niestety okazało się, że klient jeden z oryginałów po prostu zgubił i dorobił sobie drugi klucz nieoryginalny. Jego błędem było to, że nie poinformował o tym fakcie TU, dlatego też ubezpieczyciel nie wypłacił ubezpieczenia.

Takich "kruczków", które działają na korzyść TU jest cała masa. Wystarczy, żeby choć jeden się znalazł i odszkodowania nie ma.
Wiele ludzi płaci składki łudząc się, że posiadają polisę i nie zdając sobie sprawy, że w razie czego nie dostaną ani grosza.
Pamiętaj każde TU to firma zarobkowa, nastawiona na zarobek, a nie na rozdawanie pieniędzy.
Stawiają swoje warunki, a w razie ich niespełnienia odprawiają klienta z przysłowiowym kwitkiem.
Niestety błędem klietów jest brak zainteresowania tym co napisane jest w OWU.
Ponadto pamiętaj, że każdemu likwidatorowi szkód płacą za znalezienie pretekstu do niewypłacenia odszkodowania lub jak największym obniżeniu jego wartości.

Data: 2010-09-07 10:41:02
Autor: amir
Wybór alarmu
> To jeszcze znajdź i wskaż sprzeczność pomiędzy tym co napisałem ja, a tym co
napisałęś Ty :)

popieram w całości :)
od włamania nie ubzpieczam się dlatego, tylko od warunków przyrodnicznych
ale i tak nastawiam się na sprawę w sądzie bo znając zycie nie wypłacą jeśli przyjdzie co do czego

BTW teściu płacił 15 lat, włamał się zbir sąsiad 17letni, nakradł sprzętu za kilka tys

nie wypłacili nic, bo okno stare zle zabezpieczone :)
okno zmienili i dalej płacą

ale TU zawsze coś znajdzie

Data: 2010-09-07 20:22:35
Autor: emarcin
Wybór alarmu
Tylko jeszcze raz powtórzę za autorem:

[...]

Nie wiem co tu więcej wyjaśniać.

Poczytaj ze zrozumieniem własne teksty,
bo że piszesz bez zrozumienia to już wiem.
Przykłady podane z którymi się zetknąłeś są zupełnie nie na temat.
Mówią o głupocie i naiwności ludzkiej, a nie działalności TU.
Ze wszystkiego trzeba umieć korzystać, niestety nieraz wymaga
to pewnej staranności z naszej strony.

Pozdrawiam emarcin

Data: 2010-09-07 20:43:00
Autor: Plumpi
Wybór alarmu
Użytkownik "emarcin" <emarcin@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4c8682ea$0$22801$65785112news.neostrada.pl...

[...]

No tak, typowa zasada: jak skończyły się argumenty to najlepiej jest zaatakowac osobę.
Dlatego ja także Ciebie pozdrawiam, bo dużo zdrówka będzie Ci potrzebne.

Data: 2010-09-07 10:35:10
Autor: amir
Wybór alarmu

[...]

dlatego ja oprocz alarmu
okno tarasowe mam w specjalnej wersji
 zbrojone okucie + szyba p2 i wszelkie inne gdzie można wejsc rownież
+ w piwnicy kraty, dom skromny nie rzuca się w oczy

do tego alarm satela, sygnalizator w widocznym miejscu od ulicy
+ małe kamerki.
Narazie nie było problemu jak będzie
to szybko będę widział na kamerce, w telefonie mam wpisany numer
na komende moją  najbliższą :)

nie opłacam grupy interwencyjnej. w przypadku uruchmienia alarmu
sam patrze na kamerke jak będzie intruz dzwonie na policję

Wybór alarmu