Wybór aparatu

Data: 2009-04-10 10:31:53
Autor: nik
Wybór aparatu
Witam,

Od jakiegos czasu interesuje sie fotografia, jednak nie posiadam wlasnego aparatu. Planuje stworzyc caly set (aparat, obiektywy, filtry itd.). Mialem okazje korzystac z lustrzanek Nikona(D80 i D90) i bylem z nich bardzo zadowolony. Jaki aparat i obiektywy polecilibyscie srednio-zaawansowanemu amatorowi? Uprzejmie dziekuje za wszelakie opinie.

Pozdrawiam
Nik

Data: 2009-04-10 10:55:08
Autor: syriusz
Wybór aparatu
nik wrote:
[...]

Jeśli używałeś D80 z jakimś obiektywem i jak piszesz byłeś "bardzo zadowolony", to kup sobie właśnie taki zestaw. :)
Jeśli w tym zestawie Ci czegoś brakowało, napisz czego, albo po prostu szukaj sprzętu, który to COŚ ma :)

Pozdrawiam,
syriusz

P.S.
Dlaczego mam dziwne wrażenie, że "Nik" i "chris" to jedna osoba? :)
I ten "set" w obu postach... ;-)

Data: 2009-04-10 11:03:14
Autor: chris139
Wybór aparatu

Użytkownik "syriusz" <rafal@siliconet.pl> napisał w wiadomości news:grn0k6$akc$1news.interia.pl...
nik wrote:
[...]

Chyba właśnie wybiorę D80, ale nie wiem jaki obiektyw. Ten z którego korzystałem pochodził z kitu więc uważam, że przydałby się jakiś lepszy? Czy moglibyście coś polecić?

Pozdrawiam,
syriusz

P.S.
Dlaczego mam dziwne wrażenie, że "Nik" i "chris" to jedna osoba? :)
I ten "set" w obu postach... ;-)

Nie wiem skąd takie wrażanie, bo w końcu jeśli byłbym tą samą osobą to czemu nie skorzystać z jednego pseudonimu ;)

Pozdrawiam
Nik

Data: 2009-04-10 11:11:35
Autor: syriusz
Wybór aparatu
chris139 wrote:
Chyba właśnie wybiorę D80, ale nie wiem jaki obiektyw. Ten z którego korzystałem pochodził z kitu więc uważam, że przydałby się jakiś lepszy?

A dlaczego tak uważasz?
Coś w nim było nie tak? Coś Ci w nim przeszkadzało?
Jeśli tak - napisz co, a wtedy można doradzić, który obiektyw będzie lepszy.
Jeśli nie - kup dokładnie taki, jaki miałeś okazję sprawdzić, skoro piszesz, że byłeś "bardzo zadowolony".

:-D

[...]

Hehehe :)
Nadajesz z tego samego komputera w odstępie kilkudziesięciu minut.
Najpierw podpisujesz się "chris", później "nik", a teraz "nik", ale w profilu masz "chris139".... :D

Jak to siÄ™ nazywa - schizofrenia? ;-D

Pozdrawiam,
syriusz

Data: 2009-04-10 11:03:53
Autor: John Smith
Wybór aparatu
syriusz napisał(a):
P.S.
    Dlaczego mam dziwne wrażenie, że "Nik" i "chris" to jedna osoba? :)
I ten "set" w obu postach... ;-)

I "obaj" z tej samej neostrady nadajÄ… :-)

--
Mirek

Data: 2009-04-10 11:55:03
Autor: Janko Muzykant
Wybór aparatu
nik pisze:
Od jakiegos czasu interesuje sie fotografia, jednak nie posiadam wlasnego aparatu. Planuje stworzyc caly set (aparat, obiektywy, filtry itd.)

Mam obawy, ¿e raczej bardziej interesuje Ciê stworzenie setu ni¿ fotografia :)

Ale je¶li nie to poka¿ trochê zdjêæ z tych, które chcia³by¶ robiæ, bêdzie wiadomo, czy wystarczy kompakt, czy trzeba wydaæ znacznie wiêcej czy tez w koñcu trzeba znacznie wiêcej kombinowaæ.

--
pozdrawia Adam
ró¿ne takie tam: www.smialek.prv.pl

Data: 2009-04-10 14:00:21
Autor: marcin.STIG.saldat
Wybór aparatu
Planuje stworzyc caly set (aparat, obiektywy, filtry

Tego sie nie tworzy, tylko sie kupuje (lub w inny sposob, wchodzi w posiadanie). ;)
Najpierw okresl co chcialbys fotografowac, bo jesli "wszystko i nic", to kup zestaw kitowy, a obiektyw zmienisz (dokupisz), kiedy sie juz okreslisz i sam bedziesz wiedzial co Ci jest potrzebne.

--
Pozdrawiam,
marcin.STIG.saldat

Wybór aparatu