Wybór auta do 20k

Data: 2010-04-20 11:09:00
Autor: Chris
Wybór auta do 20k
km nabazgrał:
Witam,
Zamierzam kupić auto z silnikiem diesla do kwoty 20k. Zastanawiam sie na Volvo V40 z silnikiem 1.9, 116PS po faceliftingu oraz Fordem Mondeo tez

Też zastanawiałem się nad Mondeo ale dwóch olegów mialo z firmy i narzekali więc padło na Volvo tylko że benzyna 1.8 oczywiście ile ludzi tyle opini więc decyduj sam :)
Po więcej info na temat V40 polecam poczytać http://www.v40.pl/index.php na pewno znajdziesz odpowiedzi. Co do drogich części do Volvo to mit więc tym się nie sugeruj jak by zaraz ktoś tu pewnie pisał :) wydaje mi się że wyposażenie Volvo nie odstaje od tego w Fordzie masz manual/auto klimę, tempomaty, relingi na dach, halogeny, komputer, xeony, skóra  i to chyba wszystko co można wybrać przy V40 więcej nie pamiętam.

--
www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach
www.just4fun.pl - wyszperane w sieci

Wybór auta do 20k