Wybór auta - pomocy

Data: 2009-09-08 18:12:18
Autor: Jacek
Wybór auta - pomocy
Witam ,

Panowie, pomóżcie dokonać wyboru. Chcę kupic auto ale nie mogę się zdecydować które. W grę wchodzą:

1 Peugeot 307 SW diesel 136 KM, 2005 r.
2. Opel Astra III kombi diesel 120 (150)KM, od 2004 r.
3. Opel Meriva diesel 1,7 101 KM 2005 r.

Czemu tak dziwnie. Jestem dosyć wysoki (196 cm) i patrzę na to że po odsunięciu fotela kierowcy jest mało miejsca z tyłu. I dlatego Meriva - ma odsuwane tylnie fotele.
Proszę o wasze sugestie w powyższym temacie. Może coś innego byście polecili, dodam tylko że jakoś VW i AUDI do mnie nie przemawia po tym jak mój GIV odjechał sobie spod domu i nigdy nie powrócił :) Ostatnio jechałem jeszcze BMW 320d 136 KM diesel i nie powiem, całkiem mi się podobało. Ale tu jest problem taki że za powiedzmy tą samą kasę mam znacznie młodsze auta j.w., no i znajdż w miarę dobre i nie wylatane BMW....

pozdrawiam

Jacek

Data: 2009-09-08 18:17:35
Autor: Robert_J
Wybór auta - pomocy
1 Peugeot 307 SW diesel 136 KM, 2005 r.
2. Opel Astra III kombi diesel 120 (150)KM, od 2004 r.
3. Opel Meriva diesel 1,7 101 KM 2005 r.

To ma być "nasz" wybór czy Twój? ;-) Bo jeśli nasz to lepiej rzuć kostką, szybciej otrzymasz odpowiedź ;-))). Chyba że chcesz żeby to był natępny wątek o wyższości świąt wielkanocnych nad świętami Bożego Narodzenia... ;-))).
Pozdr.
RJ

Data: 2009-09-08 18:44:31
Autor: Jacek
Wybór auta - pomocy
Generalnie mój przy waszej pomocy:) Na bazie doświadczeń użytkowników co do awaryności, eksploatacji i innych podobnych chciałbym dokonac wyboru :)

Jacek

Data: 2009-09-08 18:42:10
Autor: kamil_pl
Wybór auta - pomocy

Użytkownik "Jacek" <jacyj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h85vom$vbo$1news.onet.pl...

1 Peugeot 307 SW diesel 136 KM, 2005 r.

Ta sylwetka podoba mi sie najbardziej. Sczególnie w szafranowym lub mahoniowym kolorze.

Data: 2009-09-08 20:51:16
Autor: emes
Wybór auta - pomocy

Użytkownik "kamil_pl" <dzejnasSKASUJ_TO@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h861lf$oqm$1@atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

jestes kobieta ?
na boga co to za kolory ?

Data: 2009-09-08 23:23:20
Autor: kamil_pl
Wybór auta - pomocy

Użytkownik "emes" <emes@emesowo.pl> napisał w wiadomości news:h869mb$911

jestes kobieta ?

Jeszcze nie ;P

na boga co to za kolory ?

szafranowy to taka podpalana zółć, złotopodobna. Często można berlingo spotkać w tym kolorze.
Mahoń zaś jest brązowoczerwony. Sporo jest takich Pugów.

Data: 2009-09-08 23:37:00
Autor: Rafał Grzelak
Wybór auta - pomocy
Dnia Tue, 8 Sep 2009 20:51:16 +0200, emes napisał(a):

1 Peugeot 307 SW diesel 136 KM, 2005 r.

Ta sylwetka podoba mi sie najbardziej. Sczególnie w szafranowym lub mahoniowym kolorze.

jestes kobieta ?
na boga co to za kolory ?

http://fmcc.ania.cc/

:)

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2009-09-08 19:01:49
Autor: radxcell
Wybór auta - pomocy
*Jacek* wrote in <news:h85vom$vbo$1news.onet.pl>:
jeszcze BMW 320d 136 KM diesel

tam tez bedzie malo miejsca z tylu, zwlaszcza jak odsuniesz fotel. ogolnie w E46
(zakladam ze to E46 jesli te roczniki) z tylu miejsca jest niewiele...

pozdr, rdx
ps. opisuje podobny samochod pod http://miniurl.pl/e46, niestety calosc nie dla
wszystkich, wiec tylko jesli ktos jest naprawde ciekawy

Data: 2009-09-08 19:55:46
Autor: Kuba \(aka cita\)
Wybór auta - pomocy
Jacek wydusił z siebie te słowy:

[...]

 307 zwlascza jesli chcesz 2,0 HDI (choć 1.6HDI 110KM też by Cie zadowolił)

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-09-08 21:21:13
Autor: Mateusz Mirski
Wybór auta - pomocy
Jacek pisze:
Witam ,

Panowie, pomóżcie dokonać wyboru. Chcę kupic auto ale nie mogę się zdecydować które. W grę wchodzą:

1 Peugeot 307 SW diesel 136 KM, 2005 r.

W 2005 był FL, jeśli to jest sprzed, to bym szukał wersji po FL i nie zastanawiał się nad innymi. Ale to moja subiektywna opinia, mam dobre doświadczenia z salonem i serwisem i lubię peugeoty.

Mateusz Mirski

Data: 2009-09-08 21:28:18
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Wybór auta - pomocy
Mateusz Mirski pisze:
[...]

Z zewnatrz bardziej podoba mi ise przed liftowy (bez halogenow w zderzaku).
Wewnatrz roznic w zasadzie nie ma - poza tym ze w poliftowcu byla klima 2. strefowa i pelen CAN.

Data: 2009-09-08 22:40:03
Autor: Szymon Machel
Wybór auta - pomocy

Użytkownik "Jacek" <jacyj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

1 Peugeot 307 SW diesel 136 KM, 2005 r.
2. Opel Astra III kombi diesel 120 (150)KM, od 2004 r.
3. Opel Meriva diesel 1,7 101 KM 2005 r.

Nigdy nie miałem Opla z silnikiem dizla. Miałem dwie Omegi
ale obydwie benzynowe. Natomiast zaprzyjaźniony mechanik
strasznie krzywił sie jak słyszał używany Opel i dizel.
Twierdził, że ew. koszty napraw (co w używanym samochodzie
nie jest wykluczone) sprowadzą mnie natychmiast na ziemię.
Jakieś przegrzewania, dwumasy, wtryski czy tam pompy.
Może rozważ jakąś Octavię 1.9TDI jeszcze?

Szymon

Data: 2009-09-09 06:57:33
Autor: huri_khan
Wybór auta - pomocy
Szymon Machel pisze:

[...]

Ale mówił o dieslach CDTI czy może o 2l z pompą VP44 ?

--
[Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
[SY] [Astra G '1,6 16V] [opel24.com]

Data: 2009-09-09 14:43:39
Autor: Mirek Ptak
Wybór auta - pomocy
Dnia 2009-09-09 06:57,  *huri_khan* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Na pewno o tych drugich - zresztą nie bez racji :)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-09-09 16:28:09
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Wybór auta - pomocy
Mirek Ptak pisze:
[...]

Ej, no co Ty, Mirku! Przecież ten megazajebiaszczy Opel ma silnik rodem z najgorszych aut na F!!!
;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.

Data: 2009-09-09 20:50:29
Autor: Mirek Ptak
Wybór auta - pomocy
Dnia 2009-09-09 16:28,  *Marcin "Kenickie" Mydlak* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Nawet tym najgorszym zdarza się zrobić coś dobrego - patrz choćby na silniki HDi czy koncepcję mini vana by Renault ;)

Data: 2009-09-10 21:03:09
Autor: Adam Płaszczyca
Wybór auta - pomocy
Dnia Wed, 09 Sep 2009 14:42:46 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

2. Opel Astra III kombi diesel 120 (150)KM, od 2004 r.

Tylko to.

Już się opel nauczył zgrywac oś kierownicy z osią fotela?

--
     ___________ (R)

Data: 2009-09-09 21:02:51
Autor: Adam Franik
Wybór auta - pomocy
Dnia Tue, 8 Sep 2009 18:12:18 +0200, Jacek napisał(a):

[...]

Peugeot 307... Musze takim jeździć od kilku dni i czuje, że to jest jakaś
kara boska za grzechy w poprzednim życiu. Jakies to auto dla mnie takie...
nieergonomiczne. Do tego fotele zupełnie nie trzymające w zakrętach i pare
innych pierdół. Chyba, że lubisz siedzeć wysoko na tapczenie to dla Ciebie
ędzie to zaletą. Zaletę z mojego punktu widzenia znalazłem jedną. Wskaźnik
temeratury oleju (dzisiaj doszlo do 180stC).

BMW...noooo, gdyby tylko było mnie stać. Ale nie te 136KM bo tam jest pompa
wtryskowa, która predzej czy późnej padnie, a to kosztuje niestety spoooro.
Jak już to model poliftowy z "komonrejlem" 150KM. Licz sie jednak z tym ze
utrzymanie może być droższe niż pozostałych. Jak sie prowadzi to pewnie sam
już doświadczyłeś więc zachwalać nie będę.

Tych nowych opli nie znam, bo miałem przyjemnosć tylko z Astra II 1.7 cdti,
ale sam silnik pracował całkiem fajnie. Tylko co za matoł wymyslil zeby
przycisk otwierania na pilocie był bliżej grotu a przycisk zamykania na
zewnątrz. Nielogiczne.

Pozostaje Ci kupić jakieś Audi lub VW :P

--
pozdrawiam,
Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]

Data: 2009-09-10 12:02:28
Autor: Mirek Ptak
Wybór auta - pomocy
Dnia 2009-09-09 21:02,  *Adam Franik* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

W nowych są obok siebie :)

Data: 2009-09-10 19:52:54
Autor: Jacek
Wybór auta - pomocy
No to zarąbiście :0 dalej wiem że nic nie wiem :) Czyżby przyszło mi faktycznie przeprosić jakieś AUDI... W sumie mam okazję przechwycić A6, którą dosyć dobrze znam i mnie nawet korci. Tylko że to troszkę inna półka cenowa no i nie chciałbym żeby mi się powtórzyła sytuacja że wychodzę przed dom a tam nawet liście nie zostały:)

Jacek

Data: 2009-09-10 22:59:30
Autor: Adam Płaszczyca
Wybór auta - pomocy
Dnia Thu, 10 Sep 2009 19:52:54 +0200, Jacek napisał(a):

cenowa no i nie chciałbym żeby mi się powtórzyła sytuacja że wychodzę przed dom a tam nawet liście nie zostały:)

To kup Sierrę ;)

--
     ___________ (R)

Data: 2009-09-12 18:40:38
Autor: Adam Franik
Wybór auta - pomocy
[...]

Jaki silnik? Jeżeli 2.5TDI V6 to od razu szuaj czegoś innego. Gdybyś jednak
szukał Audi lub VW to mam namiar na handlarza który może budzić pewne
zaufanie ;)

Data: 2009-09-20 10:46:43
Autor: radxcell
Wybór auta - pomocy
*Adam Franik* wrote in <news:iwhohn9xcg4u$.1aqe55ea8u5yr$.dlg40tude.net>:
Jaki silnik? Jeżeli 2.5TDI V6 to od razu szuaj czegoś innego. Gdybyś jednak
szukał Audi lub VW to mam namiar na handlarza który może budzić pewne
zaufanie ;)

tak z ciekawosci - co to znaczy, ze handlarz budzi zaufanie?

ja umiem sobie wyobrazic taka sytuacje. kiedy handlarz opowiada mi o
samochodzie, po czym to wszystko spisujemy jako jego oswiadcznie odnosnie stanu
technicznego samochodu, a on sie pod tym podpisuje.

pozdr, rdx

Data: 2009-09-20 11:05:51
Autor: Adam Franik
Wybór auta - pomocy
Dnia Sun, 20 Sep 2009 10:46:43 +0200, radxcell napisał(a):

[...]

Chłopak sprowadza włąściwie tylko VAGi, jak przyjeżdzam do niego z laptopem
i miernikiem lakieru to zawsze cierpliwie ze mną jeździ aż zrobie logi,
posprawdzam samochód, jedzie "na kanał" i generalnie jest pomoocny. Na
życzenie zawsze dostaję smsem VIN do sprawdzenia nim do niego pojade. Mówi
jak jest i nie przylapalem go jeszcze na klamstwie. Kiedyś zapomniałem ze
sobą miernika lakieru, to mi powiedzial gdzie auto było stukniete jak je
przywiózł i co wyklepał, na dowod pokazał zdjecia. Byłem u niego po
samochod 3 razy, 2 razy dokonałem zakupu. Dlatego, że sprzedaje samochody
napisałem, że może_budzić zaufanie, gdyby sprzedawał marchewke to
napisałbym że można mu ufać.