Wybór auta - pomocy

Data: 2009-09-08 18:42:10
Autor: kamil_pl
Wybór auta - pomocy

Użytkownik "Jacek" <jacyj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h85vom$vbo$1news.onet.pl...

1 Peugeot 307 SW diesel 136 KM, 2005 r.

Ta sylwetka podoba mi sie najbardziej. Sczególnie w szafranowym lub mahoniowym kolorze.

Data: 2009-09-08 20:51:16
Autor: emes
Wybór auta - pomocy

Użytkownik "kamil_pl" <dzejnasSKASUJ_TO@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h861lf$oqm$1@atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

jestes kobieta ?
na boga co to za kolory ?

Data: 2009-09-08 23:23:20
Autor: kamil_pl
Wybór auta - pomocy

Użytkownik "emes" <emes@emesowo.pl> napisał w wiadomości news:h869mb$911

jestes kobieta ?

Jeszcze nie ;P

na boga co to za kolory ?

szafranowy to taka podpalana zółć, złotopodobna. Często można berlingo spotkać w tym kolorze.
Mahoń zaś jest brązowoczerwony. Sporo jest takich Pugów.

Data: 2009-09-08 23:37:00
Autor: Rafał Grzelak
Wybór auta - pomocy
Dnia Tue, 8 Sep 2009 20:51:16 +0200, emes napisał(a):

1 Peugeot 307 SW diesel 136 KM, 2005 r.

Ta sylwetka podoba mi sie najbardziej. Sczególnie w szafranowym lub mahoniowym kolorze.

jestes kobieta ?
na boga co to za kolory ?

http://fmcc.ania.cc/

:)