Wybor bezprzewodowej klawiatury i myszy

Data: 2010-01-08 14:38:50
Autor: kamil
Wybor bezprzewodowej klawiatury i myszy
Witam,

Szukam zestawu jak w temacie (niekoniecznie musza byc sprzedawane razem). Klawiatura koniecznie z niskim profilem klawiszy ("laptopowa"), takie lubie i koniec. Niestety na rynku niewiele jest dostepnych, szczegolnie do pomacania w sklepach. Ktos mial stycznosc z takimi klawiaturami i moze polecic cos, co nie rozpadnie sie po pol roku uzytkowania?

Druga sprawa to mysz, moja poczciwa microsoftowa wyzionela wczoraj ducha. Musi byc w miare lekka i precyzyjna, 4-5 przyciskow to az nadto. Zastosowanie to glownie internet, ale lubie czasem w jakies FPP sieciowo pograc, wiec dobrze gdyby opoznienie ruchu byly znikome. Ostatecznie wydam wiecej na jakas gaming mouse, ale nie jestem mistrzem headshotow, wiec obejde sie bez myszy za 200 dolcow. ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-01-08 15:45:37
Autor: Mariusz Kruk
Wybor bezprzewodowej klawiatury i myszy
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "kamil"
Szukam zestawu jak w temacie (niekoniecznie musza byc sprzedawane razem).

MS Wireless Desktop 3000 - klawiatura płaska, na myszce grać się da
(aczkolwiek niestety, wyżej d.*y nie podskoczysz, baterie swoje ważą).
Nie wiem jeszcze jak z trwałością, bo ma dopiero kilka tygodni.
Cena nie zabija, bywa w sklepach (ja swój zestaw macałem w komputroniku). --

Data: 2010-01-08 14:56:01
Autor: kamil

"Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> wrote in message news:slrnhkeh8h.at1.Mariusz.Krukepsilon.rdc.pl...
[...]

Dzieki za szybka odpowiedz. Widzialem te klawiature i faktycznie swietna jakosc za te cene, ale ma dla mnie jedna spora wade - klawisze funkcyjne nie sa pogrupowane i czytelnie podpisane. Czesto w grach uzywa sie Fx do save'ow itd, latwo pozniej wczytac jakis sprzed pol godziny, zamiast zapisac.

Pozdrawiam
Kamil

Wybor bezprzewodowej klawiatury i myszy