Wybor bezprzewodowej klawiatury i myszy

Data: 2010-01-08 15:45:37
Autor: Mariusz Kruk
Wybor bezprzewodowej klawiatury i myszy
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "kamil"
Szukam zestawu jak w temacie (niekoniecznie musza byc sprzedawane razem).

MS Wireless Desktop 3000 - klawiatura płaska, na myszce grać się da
(aczkolwiek niestety, wyżej d.*y nie podskoczysz, baterie swoje ważą).
Nie wiem jeszcze jak z trwałością, bo ma dopiero kilka tygodni.
Cena nie zabija, bywa w sklepach (ja swój zestaw macałem w komputroniku). --

Data: 2010-01-08 14:56:01
Autor: kamil

"Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> wrote in message news:slrnhkeh8h.at1.Mariusz.Krukepsilon.rdc.pl...
[...]

Dzieki za szybka odpowiedz. Widzialem te klawiature i faktycznie swietna jakosc za te cene, ale ma dla mnie jedna spora wade - klawisze funkcyjne nie sa pogrupowane i czytelnie podpisane. Czesto w grach uzywa sie Fx do save'ow itd, latwo pozniej wczytac jakis sprzed pol godziny, zamiast zapisac.

Pozdrawiam
Kamil

Wybor bezprzewodowej klawiatury i myszy