Wybór cross'a

Data: 2009-06-08 14:16:19
Autor: Sławek Drogosz
Wybór cross'a
Witam,
Poszukuję aktualnie roweru krosowego. Wczesniej jeździłem na Merida Crossfire 5300 (rama 19").
Ponieważ ten rower mi skradziono - poszukuję czegoś niskobudżetowego (do 1000; góra 1200PLN).
Moje wymagania :
- wygodna lekka rama (całość w wadze do 14 kg (góra 15kg))
- amortyzator przedni z regulacją twardości
- osprzęt klasy amatorskiej Shimano Acera (Altus); SRAM 3 (SRAM 5)
- mile widziana wzmacniana obręcz (dwuścienna) i amortzowana sztyca podsiodłowa

W tym budżecie podobają mi się :
- Author Horizon SX
- Wheeler Cross 16
- Kross Crow Meadow

Który model roweru możecie polecić ?
Będę wdzięczny za wszelkie opinie i sugestie. Nie znalazłem niestety w Google interesujacych ocen i recenzji w/w rowerów.

Pzdr,
Sławek

P.S.
Jeżdżę rekreacyjnie (czasmi z sakwą) po szosie, leśnych duktach i w niskich górkach (Wyżyna Krakowsko-Częstochowska) na dystansach od 20 do 120 km (dziennych).

Data: 2009-06-08 12:18:39
Autor: Jan Srzednicki
Wybór cross'a
On 2009-06-08, Sławek Drogosz wrote:
Witam,
[...]

Jeśli mogę coś zasugerować - daruj sobie. Będzie ciężki jak szyna
kolejowa, a da bardzo niewiele.

- osprzęt klasy amatorskiej Shimano Acera (Altus); SRAM 3 (SRAM 5)
- mile widziana wzmacniana obręcz (dwuścienna) i amortzowana sztyca podsiodłowa

Sztycę zawsze możesz dokupić. Te montowane seryjnie są zwykle koszmarnej
jakości. Jakość średnia - pantografowy Suntour - to znacznie lepszy
pomysł.

Podlinkuj. :P

Data: 2009-06-08 14:25:06
Autor: Sławek Drogosz