Wybór klocków hamulcowych

Data: 2011-04-26 14:37:36
Autor: Wmak
Wybór klocków hamulcowych
Poszukuję dobrych klocków do Ceed'a, jednak pomijając te:
http://tinyurl.com/6evbnsp - nie zwariowałem jeszcze.
Auto ma częste, czasem tygodniowe przestoje, więc powinny być odporne na korozję - nie puchnąć, nie rozwarstwiać się i nie kruszyć po kilku latach.
Jeśli jeżdżę po mieście i okolicy to dosyć agresywnie, w lato na autostradach (czasem zagranicznych) dosyć szybko, więc powinny z dużej prędkości awaryjnie hamować bez fadingu.
Wymagania, być może, mam sprzeczne.
Waham się pomiędzy ATE, Ferodo (zwykłe)i TRW.
Może Szanowni Ściganci mają jakieś doświadczenia z w/w producentami klocków?
Czy te markowe oferty Allegro to oryginały czy podróby?
Pozdrawiam.
Wmak

Data: 2011-04-26 17:04:36
Autor: kurdybanek
Wybór klocków hamulcowych

Użytkownik " Wmak" <w.mak@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ip6lbg$g3v$1inews.gazeta.pl...
[...]

Cudów nie ma, samymi klockami nie poprawisz skuteczności hamowania.

Wymagania, być może, mam sprzeczne.
Waham się pomiędzy ATE, Ferodo (zwykłe)i TRW.

Ferodo i TRW to porządny standard, nie powinny stwarzać żadnych problemów (piszę z praktyki). Auto będzie hamować tak jak na fabrycznych.

Data: 2011-04-26 18:35:18
Autor: Cavallino
Wybór klocków hamulcowych
Użytkownik "kurdybanek" <kurdybanek@nowherexx.plt> napisał w wiadomości news:

Ferodo i TRW to porządny standard, nie powinny stwarzać żadnych problemów (piszę z praktyki). Auto będzie hamować tak jak na fabrycznych.

To może lepiej fabryczne?
W Beraf są połowę taniej niż w ASO.

Data: 2011-04-26 17:34:56
Autor: Wmak
Wybór klocków hamulcowych
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
> [...]

> Ferodo i TRW to porządny standard, nie powinny stwarzać żadnych problemów > (piszę z praktyki). Auto będzie hamować tak jak na fabrycznych.

Owszem, tanio, tylko nie wiadomo czyjej produkcji, czy takie  same, jak oryginały.
Zresztą moje oryginały mają 3 lata i tylko 18tys km przebiegu ale wyglądają nieciekawie - zaczynają się kruszyć.
Mechanik na przeglądzie w ASO radził wymienić - dlatego szukam opinii, by mieć w zapasie i nie być zaskoczony przy następnym przeglądzie ceną "oryginalnych KIA".

Data: 2011-04-26 20:21:39
Autor: Cavallino
Wybór klocków hamulcowych
Użytkownik " Wmak" <w.mak@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ip6vo0$jfs$1inews.gazeta.pl...
> [...]

To może lepiej fabryczne?
W Beraf są połowę taniej niż w ASO.

Owszem, tanio, tylko nie wiadomo czyjej produkcji, czy takie  same, jak

Zapewniają że to ten sam producent, ale oczywiście ja po koreańsku nie umiem, więc nie wiem.
W każdym razie nie mam do nich żadnych uwag.

Zresztą moje oryginały mają 3 lata i tylko 18tys km przebiegu ale wyglądają
nieciekawie - zaczynają się kruszyć.
Mechanik na przeglądzie w ASO radził wymienić

Wiesz, mi rok temu na przeglądzie chcieli wymieniać tylne klocki.
Ale nie zdecydowałem się, bo musiałbym kupić u nich (w ASO).

W tym roku przed przeglądem kupiłem klocki, ale (już w innym serwisie byłem) nie zostały wymienione, bo ponoć jeszcze połowa starych jest.

Więc patrz przez palce na takie gadanie.

- dlatego szukam opinii, by mieć
w zapasie i nie być zaskoczony przy następnym przeglądzie ceną "oryginalnych
KIA".

Na pewno byś był.

Data: 2011-04-27 15:05:03
Autor: Wmak
Wybór klocków hamulcowych
Odzew mizerny, widać ścigantów brak a są tylko kapelusznicy, którym klocki na 120000km wystarczają.....więc więc i tak różnicy w jakości różnych klocków nie zauważą.

Data: 2011-04-28 18:36:18
Autor: Maciej Browarczyk
Wybór klocków hamulcowych
W dniu 2011-04-27 17:05,  Wmak pisze:

[cut]

Ferodo od Premier w górę (DS Performance, DS2500, DS300) w zależności od potrzeb.

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2011-04-26 19:19:47
Autor: Przemysław Czaja
Wybór klocków hamulcowych

Użytkownik "Cavallino"

To może lepiej fabryczne?
W Beraf są połowę taniej niż w ASO.

Byłbym zdziwiony, gdyby akurat Kia była producentem klocków, ale wszystko jest mozliwe :)

Wybór klocków hamulcowych