Data: 2011-04-26 14:37:36 | |
Autor: Wmak | |
Wybór klocków hamulcowych | |
Poszukuję dobrych klocków do Ceed'a, jednak pomijając te:
http://tinyurl.com/6evbnsp - nie zwariowałem jeszcze. Auto ma częste, czasem tygodniowe przestoje, więc powinny być odporne na korozję - nie puchnąć, nie rozwarstwiać się i nie kruszyć po kilku latach. Jeśli jeżdżę po mieście i okolicy to dosyć agresywnie, w lato na autostradach (czasem zagranicznych) dosyć szybko, więc powinny z dużej prędkości awaryjnie hamować bez fadingu. Wymagania, być może, mam sprzeczne. Waham się pomiędzy ATE, Ferodo (zwykłe)i TRW. Może Szanowni Ściganci mają jakieś doświadczenia z w/w producentami klocków? Czy te markowe oferty Allegro to oryginały czy podróby? Pozdrawiam. Wmak -- |
|
Data: 2011-04-26 17:04:36 | |
Autor: kurdybanek | |
Wybór klocków hamulcowych | |
Użytkownik " Wmak" <w.mak@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ip6lbg$g3v$1inews.gazeta.pl... Poszukuję dobrych klocków do Ceed'a, jednak pomijając te: Cudów nie ma, samymi klockami nie poprawisz skuteczności hamowania. Wymagania, być może, mam sprzeczne. Ferodo i TRW to porządny standard, nie powinny stwarzać żadnych problemów (piszę z praktyki). Auto będzie hamować tak jak na fabrycznych. |
|
Data: 2011-04-26 18:35:18 | |
Autor: Cavallino | |
Wybór klocków hamulcowych | |
Użytkownik "kurdybanek" <kurdybanek@nowherexx.plt> napisał w wiadomości news:
Ferodo i TRW to porządny standard, nie powinny stwarzać żadnych problemów (piszę z praktyki). Auto będzie hamować tak jak na fabrycznych. To może lepiej fabryczne? W Beraf są połowę taniej niż w ASO. |
|
Data: 2011-04-26 17:34:56 | |
Autor: Wmak | |
Wybór klocków hamulcowych | |
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Użytkownik "kurdybanek" <kurdybanek@nowherexx.plt> napisał w wiadomości news:Owszem, tanio, tylko nie wiadomo czyjej produkcji, czy takie same, jak oryginały. Zresztą moje oryginały mają 3 lata i tylko 18tys km przebiegu ale wyglądają nieciekawie - zaczynają się kruszyć. Mechanik na przeglądzie w ASO radził wymienić - dlatego szukam opinii, by mieć w zapasie i nie być zaskoczony przy następnym przeglądzie ceną "oryginalnych KIA". -- |
|
Data: 2011-04-26 20:21:39 | |
Autor: Cavallino | |
Wybór klocków hamulcowych | |
Użytkownik " Wmak" <w.mak@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ip6vo0$jfs$1inews.gazeta.pl...
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a): Zapewniają że to ten sam producent, ale oczywiście ja po koreańsku nie umiem, więc nie wiem. W każdym razie nie mam do nich żadnych uwag. Zresztą moje oryginały mają 3 lata i tylko 18tys km przebiegu ale wyglądają Wiesz, mi rok temu na przeglądzie chcieli wymieniać tylne klocki. Ale nie zdecydowałem się, bo musiałbym kupić u nich (w ASO). W tym roku przed przeglądem kupiłem klocki, ale (już w innym serwisie byłem) nie zostały wymienione, bo ponoć jeszcze połowa starych jest. Więc patrz przez palce na takie gadanie. - dlatego szukam opinii, by mieć Na pewno byś był. |
|
Data: 2011-04-27 15:05:03 | |
Autor: Wmak | |
Wybór klocków hamulcowych | |
Odzew mizerny, widać ścigantów brak a są tylko kapelusznicy, którym klocki na 120000km wystarczają.....więc więc i tak różnicy w jakości różnych klocków nie zauważą.
-- |
|
Data: 2011-04-28 18:36:18 | |
Autor: Maciej Browarczyk | |
Wybór klocków hamulcowych | |
W dniu 2011-04-27 17:05, Wmak pisze:
[cut] Ferodo od Premier w górę (DS Performance, DS2500, DS300) w zależności od potrzeb. -- Pozdrawiam, Maciek |
|
Data: 2011-04-26 19:19:47 | |
Autor: Przemysław Czaja | |
Wybór klocków hamulcowych | |
Użytkownik "Cavallino" To może lepiej fabryczne? Byłbym zdziwiony, gdyby akurat Kia była producentem klocków, ale wszystko jest mozliwe :) |