Wybor komputer - prosze o opinie

Data: 2010-08-19 19:17:30
Autor: Giecze
Wybor komputer - prosze o opinie
a wrote:
Komputer do max 2500 zlotych (monitor mam ze starego)
Glownym zadaniem jest montaz dzwieku, mozliwe ze w przyszlosci i wideo. Od czasu do czasu gimp (wydaje mi sie ze do tych zadan nie jest wykorzystyna karta graficzna)
Nie bede gral nie bede obrabial nic w 3d.
Nie bede go podkrecal.

karta graficzna ati radeon 5770 512 mb ddr5
karta muzyczna zintegrowana
karta graficzna geforce 9800gt 512 mb
karta muzyczna zintegrowana
W obu jest dzwiek 7.1 hd audio.

Jezu, nie pytaj u nich o nic więcej, poszukaj za to na forach
specjalistycznych (jak Estrada i Studio). Zwróć uwagę również może też
na hałas.

Generalnie prosta (cicha) grafika, dobra dźwiękowa (nie błyszczący
Creative z napisem PRO HIFI), dyski do wideo w RAID, do dźwięku ciche
jak zostanie kasy RAID, średni procek z dobrym chłodzeniem

Data: 2010-08-19 19:23:33
Autor: Giecze
a wrote:
[...]

jak zostanie kasy RAID, średni procek z dobrym chłodzeniem, 4 ramy (do
wideo z opcją dołożenia do 8), cichy i dobry zasilacz... tak mi się
zdaje.

Grzegorz

Wybor komputer - prosze o opinie