Wybór konsoli Xbox 360

Data: 2010-11-12 15:50:42
Autor: Piotrek
Wybór konsoli Xbox 360
Witam,
Do niedawna byłem szczęśliwym posiadaczem Xboxa 360 z dyskiem 20 GB z października 2005 roku. Cieszyłem się że konsola działa bez żadnych problemów tak długo lecz niestety padła. W serwisie stwierdzili uszkodzenie płyty głównej. W związku z nieopłacalnością naprawy chcę kupić kolejnego Xboxa. Jestem legalnym użytkownikkiem, mam konto Xbox Live i wszystkie dane i ustawienia na dysku 20 GB. Po przeczytaniu różnych opinii w Sieci zastanawiam się nad

1) XBOX 360 w wersji Arcade płyta Jasper
2) XBOX 360 w wersli Slim 4 GB bez dysku

Ceny są podobne. Czy prawdą jest że do najnowszej wersji slim nie da się podpiąć dysku 20 GB ze starej konsoli? Czy po aktualizacji dashboard'u można instalować gry na zewnętrznych nośnikach podłączanych przez USB (pendrive, dysk twardy)? Wersja slim jest najnowsza ale czy aby na pewno najlepsza? Jeśli można instalować gry na zewnętrznym dysku to zakup z dyskiem 250 GB nie ma sensu. Nie interesuje mnie przerabianie konsoli. Zależy mi na bezawaryjnej pracy i stabilności. Proszę o rady bardziej doświadczonych graczy. Pozdrawim.

Piotrek

Wybór konsoli Xbox 360