Wybór lampek do rowerka

Data: 2015-06-01 10:46:54
Autor: Pszemol
Wybór lampek do rowerka
Mój kolega, początkujący zapaleniec-rowerowiec, (co to niedawno sobie kupił MTB 29" za $550 i zazdrościł mi Mega Range przy podjeździe pod stromą górkę) szuka do swojego roweru dobrej lampki na tył i przód aby noc nie była przeszkodą przy terningach w terenie...

Pokazałem mu co ja sobie kupiłem:
- Cygolite Metro 500 USB na przód http://www.cygolite.com/products/metro500.html
- Cygolite Hotshot 2W USB na tył http://www.cygolite.com/products/hotshot_2w_2015.html
Kupiłem obie w zestawie promocyjnym w grudniu zeszłego roku za jakieś $70.

Czy możecie polecić coś dla niego co będzie lepsze/fajniejsze/droższe od tego zestawu? To jest taki gość który lubi się porównywać i być we wszystkim lepszy, mieć fajniejsze, droższe rzeczy, itp, itd ;-)
Waga lampek nie ma znaczenia, facet się odchudza na tym rowerku, więc im cięższy tym szybciej mu odchudzanie pójdzie :)

Data: 2015-06-01 11:06:24
Autor: tadeklodz
Wybór lampek do rowerka
W dniu poniedziałek, 1 czerwca 2015 17:46:55 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
[...]

http://shop.lupine.de/de/lampensets/helmlampen/163/betty-r-14
do tego dokupi zestaw montażowy na kerownicę

Data: 2015-06-01 14:05:47
Autor: Pszemol
Wybór lampek do rowerka
<tadeklodz@poczta.onet.pl> wrote in message news:b661b753-f51e-4112-9b0f-186647687f03googlegroups.com...
http://shop.lupine.de/de/lampensets/helmlampen/163/betty-r-14
do tego dokupi zestaw montażowy na kerownicę

885 Euro za lampkę? :)))))) Wyślę mu linka - dzięki! :-)

Data: 2015-06-01 21:20:15
Autor: AL
Wybór lampek do rowerka
On 2015-06-01 21:05, Pszemol wrote:
<tadeklodz@poczta.onet.pl> wrote in message
http://shop.lupine.de/de/lampensets/helmlampen/163/betty-r-14
do tego dokupi zestaw montażowy na kerownicę

885 Euro za lampkę? :)))))) Wyślę mu linka - dzięki! :-)

pewnie sobie pomyśli, że za tani rower kupił ;)

Data: 2015-06-01 14:59:14
Autor: Pszemol
Wybór lampek do rowerka
"AL" <adam@skads.tam.pl> wrote in message news:mkib74$fvs$2dont-email.me...
On 2015-06-01 21:05, Pszemol wrote:
[...]

Dokładnie to miałem na myśli :-)))))

Data: 2015-06-01 15:59:28
Autor: Piotr Rogoza
Wybór lampek do rowerka
Dnia Mon, 01 Jun 2015 10:46:54 -0500, Pszemol napisał(a):

[...]
I kupił rower za jedyne $550? Dziwne. Tak to bym polecił albo jakiegoś Mactronica albo MagicShine ale te za tanie.

--
piecia aka dracorp

Data: 2015-06-01 11:20:26
Autor: Pszemol
WybĂłr lampek do rowerka
"Piotr Rogoza" <imie.nazwisko@wp.eu> wrote in message news:mkhvh0$u9m$1dont-email.me...
I kupił rower za jedyne $550? Dziwne.

Usłyszał że mój był za $200, więc pewnie wystarczyło mu do jego satysfakcji że jego jest "więcej niż 2 razy lepszy" :-)

Za tą cenę ma Nishiki z hydraulicznymi hamulcami tarczowymi, lepszy support, metalowe pedały - ale nie ma Mega Range więc narzeka przy podjazdach ani nie ma podpórki więc mnie prosi abym mu rower trzymał jak coś robi. Ludzie generalnie fajni są czasami :-D

Tak to bym polecił albo jakiegoś
Mactronica albo MagicShine ale te za tanie.

Wal śmiało... :-) Co byś konkretnie polecił?

Data: 2015-06-01 16:44:24
Autor: Piotr Rogoza
Wybór lampek do rowerka
Dnia Mon, 01 Jun 2015 11:20:26 -0500, Pszemol napisał(a):

Wal śmiało... :-) Co byś konkretnie polecił?
Ja używam MagicShine, jest bardzo dobra ale oślepia jadących z naprzeciwka. Tu masz wszystkie na rower: http://magicshine.com/Product.aspx#cp12
Ja używam MJ-808 ale kupowałem kilka lat temu.

Mactronica widziałem u znajomego w górach, całkiem dobra. Niestety nie pamiętam modelu:
http://www.mactronic.pl/pl/products/adventure_line/1826.html

Na stronie Dominika masz niezłe porównanie lampek:
http://www.light-test.info/

A jak pieniądze nie grają roli to chyba Lupine:
http://www.lupine.de/deu/produkte
Kiedyś zobaczyłem w sklepie w Belgi i się zdziwiłem że tyle lampka może kosztować. Ale coś czuję że podpuszczasz :)

--
piecia aka dracorp

Data: 2015-06-01 14:06:54
Autor: Pszemol
WybĂłr lampek do rowerka
"Piotr Rogoza" <imie.nazwisko@wp.eu> wrote in message news:mki257$u9m$2dont-email.me...
[...]

Dzięki - popatrzę sobie.

A jak pieniądze nie grają roli to chyba Lupine:
http://www.lupine.de/deu/produkte
Kiedyś zobaczyłem w sklepie w Belgi i się zdziwiłem
że tyle lampka może kosztować.

Trochę krejzi ceny...

Ale coś czuję że podpuszczasz :)

Nieufny jakiś jesteś...

Data: 2015-06-01 21:17:21
Autor: AL
WybĂłr lampek do rowerka
On 2015-06-01 17:59, Piotr Rogoza wrote:
[...]

kupił cięższy (może stalowy?) to i odchudzanie szybciej pójdzie ;)
(na takim z ramą włókna węglowego musiałby jeździć dwa razy więcej :-P

Data: 2015-06-01 22:47:16
Autor: ToMasz
WybĂłr lampek do rowerka

Waga lampek nie ma znaczenia,
swego czasu myślałem o ksenonie -35 wat zasilanym z akumulatora 12v. jak waga jest nieistotna.....
:)
ToMasz

Data: 2015-06-01 18:35:15
Autor: ToMasz
Wybór lampek do rowerka

Czy możecie polecić coś dla niego
w polsce? w usa? na ebayu?

ToMasz

Data: 2015-06-01 11:40:15
Autor: Pszemol
Wybór lampek do rowerka
"ToMasz" <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote in message news:mki1hq$811$2dont-email.me...
Czy możecie polecić coś dla niego
w polsce? w usa? na ebayu?

Czy są jakieś lampki produkowane w Polsce i niedostępne poza nią? Domyślam się, że każdy godny polecenia produkt jest dostępny do kupienia na całym świecie. Chodzi mi o polecenie dobrego produktu, nie sklepu gdzie go kupić - z tym drugim sobie poradzę.

Z góry wielkie dzięki.

Data: 2015-06-01 19:29:15
Autor: atm
Wybór lampek do rowerka
On 2015-06-01 18:40, Pszemol wrote:
[...]

Jesli chodzi o PL dobrym rozwiazaniem jest Bocialarka, mam ja od 3 lat, swietna moc i rozlozenie swiatla. Poza tym mozna ja w 2 sek zdemontowac i jest wtedy mala reczna latarka.
http://allegro.pl/listing/listing.php?order=p&string=bocialarka&bmatch=seng-v6-p-sm-isqm-4-spt-0519

Data: 2015-06-01 14:09:32
Autor: Pszemol
Wybór lampek do rowerka
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:556c966b$0$2197$65785112news.neostrada.pl...
On 2015-06-01 18:40, Pszemol wrote:
[...]

Czego nie lubię to wymiennych baterii - nie mam dobrych doświadczeń z takimi rozwiązaniami - boję się, że dużo cykli rozkręcania/zakręcania aby baterię naładować spowoduje że po pewnym czasie coś przestanie kontaktować i lampka raz się włączy, innym razem nie włączy. Z tego powodu dla siebie wybrałem taką ze zintegrowaną baterią (akumulatorem) i gniazdkiem usb do ładowania. Mogę ją wtedy doładować powerpackiem którego i tak wożę jak gdzieś daleko jadę aby smartfona doładować jak jest potrzeba. Ale rekomendację prześle dalej - napewno lumentów daje więcej niż ta moja. Dzięki.

Data: 2015-06-01 21:26:11
Autor: atm
Wybór lampek do rowerka

[...]

Jesli jednak w gre wchodzi tyle cykli ladowania, ze w wyniku tak czestego rozkrecania moze ulec pogorszeniu styk na gwincie czy sprzezynce to w przypadku wbudowanego akumulatora dawno wyzionie on ducha a zadarza sie, ze taki dedykowany akku nie bedzie dostepny.
Niektore latarki firmy Fenix maja opcje ladowania, pod gumowa klapka
jest wejscie na kabel a w srodku typowy wymienny akku.
No i nie ma bolu,ze to wyrob Made in Poland - Fenixy sa dostepne worldwide.

Data: 2015-06-01 14:58:37
Autor: Pszemol
Wybór lampek do rowerka
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:556cb1d3$0$2207$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wszystko zależy od Twoich priorytetów - jesli dla kogoś ważniejsze jest aby lampka działała pewnie niezależnie od tego po jakich wertepach jeździ a mniej ważne że po 4-5 latach solidnej pracy wewnętrzny aku wyzionie ducha to chyba lepiej jest wziąć taką nierozkręcalną, bez gwintów, ładowaną przez USB. A jak wyzionie ducha to kupisz sobie nową. Ja po prostu nie chcę aby po paru miesiącach latarka mi zaczęła migać na kazdym podskoku rowera czy też mieć trudności z włączaniem/wyłączaniem jej. Na dodatek jak kupisz latarkę renomowanej firmy to będą dostępne do niej aku zapasowe długo.

Niektore latarki firmy Fenix maja opcje ladowania, pod gumowa klapka
jest wejscie na kabel a w srodku typowy wymienny akku.

Ale wciąż ten aku jest na spręzynkach, jak paluszek AA, czy ma kabelek przylutowany do wtyczki w PCB?

No i nie ma bolu,ze to wyrob Made in Poland - Fenixy sa dostepne worldwide.

:-) To akurat nie jest problemem, jak pisałem wcześniej.

Data: 2015-06-01 22:47:12
Autor: atm
Wybór lampek do rowerka
On 2015-06-01 21:58, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
[...]

Ale widzisz, ze gdybasz i zakladasz pewne rzeczy na podstawie doswiadczen ze stockowymi wyrobiami? :]
Tego typu custom latarki maja wymieniana wiekszosc elementow wewnatrz, na jednym z forow dotyczacych latarek mozna o tym poczytac.
Ostatnia rzecza, ktorej bym sie obawiam to brak kontaktu na sprzezynie - jest solidna i mocno dociska baterie. Ja zas jezdze glownie po wertepach i zawsze bylo wszystko ok. Ale spoko, lobbysta Bociana nie jestem ;]

Data: 2015-06-01 22:45:32
Autor: ToMasz
Wybór lampek do rowerka
W dniu 01.06.2015 o 18:40, Pszemol pisze:
"ToMasz" <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote in message
Czy możecie polecić coś dla niego
w polsce? w usa? na ebayu?

Czy są jakieś lampki produkowane w Polsce i niedostępne poza nią?
to nie tak. większość mojej rodziny żyje z rowerów. stąd mam nieograniczone możliwości testowania. jest sobie taka lampka

http://latarkiled.pl/photos/latarka-cree-led-zoom-swiatlo-tylne-na-rower-zd11-2361991515.jpg

która jest dość popularna, albo może ma popularną obudowę. sprzedaje takie latarki z w własnym nadrukiem galaxy, romet, wszystkie supermarkety i jedna hurtownia. miałem w ręce wszystkie, jak łatwo zgadnąć te z hurtowni rowerowej są najdroższe, ale świecą lepiej niż mactronic screamer( może mam literówkę w nazwie) Takie solidne 170lumenów, czyli dość jasno. do tego stopnia że jak sobie w ucho zaświecisz to "czujesz" wzrost temperatury. mało tego. do tej latarki można dokupić tuleje rozszerzającą, poto aby zmieściło się ogniwo 18650. to idealne rozwiązanie, bo energii zmagazynuje dużo, łatwo wymienić w czasie nocnego rowerowania, a jak umrze śmiercią naturalną - można dokupić.
po co te bajendy? bo pomimo że wszystkie te latarki są produkowane w chinach i wyglądają tak samo, to świecą różnie. nie chciałbym komukolwiek polecać tej lampy z allegro, bo  nie wiadomo czy będzie świecić tak sobie, czy naprawdę przyzwolicie. Ta lepsza wersja kosztuje dla klienta 45zł.( ewentualnie plus tuleja i ogniwo) Czyli jak dla Ciebie - gosze. ale świeci jak screamer który kosztuje od 100 do 170zł, a to już jest trochę kasy
ToMasz

Data: 2015-06-01 18:52:43
Autor: m
[OT]Re: Wybór lampek do rowerka
W dniu 01.06.2015 o 17:46, Pszemol pisze:
Waga lampek nie ma znaczenia, facet się odchudza na tym rowerku, więc im cięższy tym szybciej mu odchudzanie pójdzie :)

Tak nawiasem mówiąc, skoro się odchudza, to może mieć osłabione kolana.
Skoro ma osłabione kolana to jednak waga roweru mo że mieć znaczenie.

p. m.

Data: 2015-06-01 14:04:35
Autor: Pszemol
"m" <mvoicem@gmail.com> wrote in message news:556c8ddc$0$27524$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie chcę być niemiły i obgadywać kolegi za mocno więc nie skomentuję ;-)

Data: 2015-06-02 11:28:40
Autor: Andrzej Ozieblo
Wybór lampek do rowerka
W dniu 2015-06-01 o 17:46, Pszemol pisze:

Czy możecie polecić coś dla niego co będzie lepsze/fajniejsze/droższe od
tego zestawu?

Polecam Mactronic Noise 300. Sam uzywam od kilku lat i kupilem w prezencie co najmniej 3 osobom. Dosc droga, ok. 180 zl. Bardzo dobra. Niestety juz niedostepna. Pojawila sie nowsza wersje, mocniejsza, Noise 2 (500 lumenow), ale wyraznie drozsza - ok. 300 zl. Jak na lampke - za droga.

Data: 2015-06-03 09:19:42
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Wybór lampek do rowerka
W dniu 2015-06-02 o 11:28, Andrzej Ozieblo pisze:
[...]

Cześć.

Mactronic noise 500 jest faktycznie genialną lampą. Szczególnie przy szybkiej jeździe szosowej się przydaje, można spokojnie 35 km/h ciąć
po asfalcie. Kilku znajomych używa. Faktycznie jest droga, ale cykloza powoduje spaczoną wizję wartości pieniądza ;-)

Seco

Data: 2015-06-03 10:04:04
Autor: Andrzej Ozieblo
Wybór lampek do rowerka
W dniu 2015-06-03 o 09:19, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

[...]

Denerwujace sa dwie rzeczy. Brak latwej wymiany akumulatora. Latwej, bo oryginalny koszyk Mactronica mozna jednak rozebrac i akumulator podmienic. Wbrew woli producenta. Polak potrafi :). I brak juz na rynku slabszej Noise 300. Byla duzo tansza, ok. 180 zl. A i tak prawie nigdy nie uzywalem najmocniejszego trybu.

Data: 2015-06-03 23:45:50
Autor: Titus Atomicus
Wybór lampek do rowerka
In article <mkjt09$h7t$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>,
 Andrzej Ozieblo <ypoziebl@cyf-kr.edu.pl> wrote:

> [...]

Polecam Mactronic Noise 300. Sam uzywam od kilku lat i kupilem w prezencie co najmniej 3 osobom. Dosc droga, ok. 180 zl. Bardzo dobra. Niestety juz niedostepna. Pojawila sie nowsza wersje, mocniejsza, Noise 2 (500 lumenow), ale wyraznie drozsza - ok. 300 zl. Jak na lampke - za droga.

A Scream nie wystarcza?
Chyba jest troche tanszy...
--
TA

Data: 2015-06-08 16:47:36
Autor: Andrzej Ozieblo
Wybór lampek do rowerka
W dniu 2015-06-03 o 23:45, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Tanszy, ale ma inna, niezbyt rowerowa charakterystyke swiecenia. Zobacz tu: https://www.youtube.com/watch?v=QBZmQerHORI Noise, 300 czy mocniejsze 500, daje mocny skupiony snop swiatla, ale takze, w szerokim stozku slabsze oswietlenie pobocza. Do tego swiatlo jest bardziej biale, naturalne w stosunku do Screana. Mam podobna latarke do Screana i czasem jej uzywalem do jazdy... Wigry 3. :)

Noise jest naprawde dobra latarka. Tylko ta cena.

Data: 2015-06-02 16:00:24
Autor: Budzik
Wybór lampek do rowerka
Użytkownik Pszemol Pszemol@PolBox.com ...

[...]

swiatelka.pl - tam jest paru sprzedawców majacch fajne lampki.

Wybór lampek do rowerka