Wybór lampek do rowerka

Data: 2015-06-01 18:35:15
Autor: ToMasz
Wybór lampek do rowerka

Czy możecie polecić coś dla niego
w polsce? w usa? na ebayu?

ToMasz

Data: 2015-06-01 11:40:15
Autor: Pszemol
Wybór lampek do rowerka
"ToMasz" <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote in message news:mki1hq$811$2dont-email.me...
Czy możecie polecić coś dla niego
w polsce? w usa? na ebayu?

Czy są jakieś lampki produkowane w Polsce i niedostępne poza nią? Domyślam się, że każdy godny polecenia produkt jest dostępny do kupienia na całym świecie. Chodzi mi o polecenie dobrego produktu, nie sklepu gdzie go kupić - z tym drugim sobie poradzę.

Z góry wielkie dzięki.

Data: 2015-06-01 19:29:15
Autor: atm
Wybór lampek do rowerka
On 2015-06-01 18:40, Pszemol wrote:
[...]

Jesli chodzi o PL dobrym rozwiazaniem jest Bocialarka, mam ja od 3 lat, swietna moc i rozlozenie swiatla. Poza tym mozna ja w 2 sek zdemontowac i jest wtedy mala reczna latarka.
http://allegro.pl/listing/listing.php?order=p&string=bocialarka&bmatch=seng-v6-p-sm-isqm-4-spt-0519

Data: 2015-06-01 14:09:32
Autor: Pszemol
Wybór lampek do rowerka
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:556c966b$0$2197$65785112news.neostrada.pl...
On 2015-06-01 18:40, Pszemol wrote:
[...]

Czego nie lubię to wymiennych baterii - nie mam dobrych doświadczeń z takimi rozwiązaniami - boję się, że dużo cykli rozkręcania/zakręcania aby baterię naładować spowoduje że po pewnym czasie coś przestanie kontaktować i lampka raz się włączy, innym razem nie włączy. Z tego powodu dla siebie wybrałem taką ze zintegrowaną baterią (akumulatorem) i gniazdkiem usb do ładowania. Mogę ją wtedy doładować powerpackiem którego i tak wożę jak gdzieś daleko jadę aby smartfona doładować jak jest potrzeba. Ale rekomendację prześle dalej - napewno lumentów daje więcej niż ta moja. Dzięki.

Data: 2015-06-01 21:26:11
Autor: atm
Wybór lampek do rowerka

[...]

Jesli jednak w gre wchodzi tyle cykli ladowania, ze w wyniku tak czestego rozkrecania moze ulec pogorszeniu styk na gwincie czy sprzezynce to w przypadku wbudowanego akumulatora dawno wyzionie on ducha a zadarza sie, ze taki dedykowany akku nie bedzie dostepny.
Niektore latarki firmy Fenix maja opcje ladowania, pod gumowa klapka
jest wejscie na kabel a w srodku typowy wymienny akku.
No i nie ma bolu,ze to wyrob Made in Poland - Fenixy sa dostepne worldwide.

Data: 2015-06-01 14:58:37
Autor: Pszemol
Wybór lampek do rowerka
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:556cb1d3$0$2207$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wszystko zależy od Twoich priorytetów - jesli dla kogoś ważniejsze jest aby lampka działała pewnie niezależnie od tego po jakich wertepach jeździ a mniej ważne że po 4-5 latach solidnej pracy wewnętrzny aku wyzionie ducha to chyba lepiej jest wziąć taką nierozkręcalną, bez gwintów, ładowaną przez USB. A jak wyzionie ducha to kupisz sobie nową. Ja po prostu nie chcę aby po paru miesiącach latarka mi zaczęła migać na kazdym podskoku rowera czy też mieć trudności z włączaniem/wyłączaniem jej. Na dodatek jak kupisz latarkę renomowanej firmy to będą dostępne do niej aku zapasowe długo.

Niektore latarki firmy Fenix maja opcje ladowania, pod gumowa klapka
jest wejscie na kabel a w srodku typowy wymienny akku.

Ale wciąż ten aku jest na spręzynkach, jak paluszek AA, czy ma kabelek przylutowany do wtyczki w PCB?

No i nie ma bolu,ze to wyrob Made in Poland - Fenixy sa dostepne worldwide.

:-) To akurat nie jest problemem, jak pisałem wcześniej.

Data: 2015-06-01 22:47:12
Autor: atm
Wybór lampek do rowerka
On 2015-06-01 21:58, Pszemol wrote:
"atm" <_@vp.pl> wrote in message
[...]

Ale widzisz, ze gdybasz i zakladasz pewne rzeczy na podstawie doswiadczen ze stockowymi wyrobiami? :]
Tego typu custom latarki maja wymieniana wiekszosc elementow wewnatrz, na jednym z forow dotyczacych latarek mozna o tym poczytac.
Ostatnia rzecza, ktorej bym sie obawiam to brak kontaktu na sprzezynie - jest solidna i mocno dociska baterie. Ja zas jezdze glownie po wertepach i zawsze bylo wszystko ok. Ale spoko, lobbysta Bociana nie jestem ;]

Data: 2015-06-01 22:45:32
Autor: ToMasz
Wybór lampek do rowerka
W dniu 01.06.2015 o 18:40, Pszemol pisze:
"ToMasz" <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote in message
Czy możecie polecić coś dla niego
w polsce? w usa? na ebayu?

Czy są jakieś lampki produkowane w Polsce i niedostępne poza nią?
to nie tak. większość mojej rodziny żyje z rowerów. stąd mam nieograniczone możliwości testowania. jest sobie taka lampka

http://latarkiled.pl/photos/latarka-cree-led-zoom-swiatlo-tylne-na-rower-zd11-2361991515.jpg

która jest dość popularna, albo może ma popularną obudowę. sprzedaje takie latarki z w własnym nadrukiem galaxy, romet, wszystkie supermarkety i jedna hurtownia. miałem w ręce wszystkie, jak łatwo zgadnąć te z hurtowni rowerowej są najdroższe, ale świecą lepiej niż mactronic screamer( może mam literówkę w nazwie) Takie solidne 170lumenów, czyli dość jasno. do tego stopnia że jak sobie w ucho zaświecisz to "czujesz" wzrost temperatury. mało tego. do tej latarki można dokupić tuleje rozszerzającą, poto aby zmieściło się ogniwo 18650. to idealne rozwiązanie, bo energii zmagazynuje dużo, łatwo wymienić w czasie nocnego rowerowania, a jak umrze śmiercią naturalną - można dokupić.
po co te bajendy? bo pomimo że wszystkie te latarki są produkowane w chinach i wyglądają tak samo, to świecą różnie. nie chciałbym komukolwiek polecać tej lampy z allegro, bo  nie wiadomo czy będzie świecić tak sobie, czy naprawdę przyzwolicie. Ta lepsza wersja kosztuje dla klienta 45zł.( ewentualnie plus tuleja i ogniwo) Czyli jak dla Ciebie - gosze. ale świeci jak screamer który kosztuje od 100 do 170zł, a to już jest trochę kasy
ToMasz

Wybór lampek do rowerka