Wybór lampek do rowerka

Data: 2015-06-02 16:00:24
Autor: Budzik
Wybór lampek do rowerka
Użytkownik Pszemol Pszemol@PolBox.com ...

Mój kolega, początkujący zapaleniec-rowerowiec, (co to niedawno sobie
kupił MTB 29" za $550 i zazdrościł mi Mega Range przy podjeździe pod
stromą górkę) szuka do swojego roweru dobrej lampki na tył i przód aby
noc nie była przeszkodą przy terningach w terenie...

Pokazałem mu co ja sobie kupiłem:
- Cygolite Metro 500 USB na przód http://www.cygolite.com/products/metro500.html
- Cygolite Hotshot 2W USB na tył http://www.cygolite.com/products/hotshot_2w_2015.html
Kupiłem obie w zestawie promocyjnym w grudniu zeszłego roku za jakieś
$70. Czy możecie polecić coś dla niego co będzie lepsze/fajniejsze/droższe
od tego zestawu? To jest taki gość który lubi się porównywać i być we
wszystkim lepszy, mieć fajniejsze, droższe rzeczy, itp, itd ;-)
Waga lampek nie ma znaczenia, facet się odchudza na tym rowerku, więc
im cięższy tym szybciej mu odchudzanie pójdzie :)
swiatelka.pl - tam jest paru sprzedawców majacch fajne lampki.

Wybór lampek do rowerka