Wybór lapka na komunię :)

Data: 2017-01-03 18:53:19
Autor: Jacek Maciejewski
Wybór lapka na komunię :)
Rodzina zgłosiła zapotrzebowanie na wywiad :) a ja się na lapkach mało
znam.  Wymagania jakie zgłosiła:

15-17"
Windows 10
matowa matryca
zawiasy mocowane do metalowej ramy (czyli lapek bardziej taki pancerny).

Pominawszy już zasadność kupowania lapka dziewczynie w komunijnym wieku,
jaki sprzęt byście doradzili?
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-01-03 19:02:11
Autor: ąćęłńóśźż
Wybór lapka na komunię :)
Biały lub różowy.

-- -- -
Pominawszy już zasadność kupowania lapka dziewczynie w komunijnym wieku, jaki sprzęt byście doradzili?

Data: 2017-01-03 20:12:29
Autor: Jacek Maciejewski
Wybór lapka na komunię :)
Dnia Tue, 3 Jan 2017 19:02:11 +0100,  ąćęłńóśźż napisał(a):

Biały lub różowy.

Też tak powiedziałem, więc nie jesteś oryginalny :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-01-04 00:59:44
Autor: jakson
Wybór lapka na komunię :)
Biały lub różowy.

Też tak powiedziałem, więc nie jesteś oryginalny :)

Chodzilo mu o to, ze nie podales jednego z najwazniejszych kryteriow - ceny (maksymalnej) :)

Data: 2017-01-04 10:19:21
Autor: Jacek Maciejewski
Wybór lapka na komunię :)
Dnia Wed, 4 Jan 2017 00:59:44 +0100, jakson napisał(a):

Biały lub różowy.

Też tak powiedziałem, więc nie jesteś oryginalny :)

Chodzilo mu o to, ze nie podales jednego z najwazniejszych kryteriow - ceny (maksymalnej) :)

Nie podałem bo i nie określono :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-01-04 10:38:06
Autor: Chris
Wybór lapka na komunię :)
[...]

+10 do lansu w szkole:
http://www.apple.com/pl/shop/buy-mac/macbook

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

Data: 2017-01-04 11:14:22
Autor: jakson
Wybór lapka na komunię :)

Użytkownik "Chris" <actchris@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:o4ifqg$o90$1node1.news.atman.pl...
[...]

No i można bez zeżenowania pojawić się w Starbucksie.

PS
"Kolory: [...], różowe złoto".
Myślałem, że "różowe złoto" już dawno zostało opatentowane przez azjatów.

Data: 2017-01-04 12:37:29
Autor: Jacek Maciejewski
Wybór lapka na komunię :)
Dnia Wed, 4 Jan 2017 10:38:06 +0100, Chris napisał(a):

+10 do lansu w szkole:
http://www.apple.com/pl/shop/buy-mac/macbook

Interesujące i ta gama kolorów :), ale czy spełnia warunek "pancerności
zawiasowej"?
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-01-04 13:46:28
Autor: Chris
Wybór lapka na komunię :)
[...]

Trzeba kupić żeby przetestować :)

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

Data: 2017-01-04 15:39:31
Autor: Jacek Maciejewski
Wybór lapka na komunię :)
Dnia Wed, 4 Jan 2017 13:46:28 +0100, Chris napisał(a):

[...]

No to po co radzisz jak nie wiesz. A jak chcesz podowcipkować to zapisz
się do kabaretu.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-01-04 16:45:05
Autor: Chris
Wybór lapka na komunię :)
W dniu 04.01.2017 o 15:39, Jacek Maciejewski pisze:
[...]

Jak szukasz czegoś konkretnego to podaj cenę a nie pajacujesz, sorry tu nie siedzą wróżki.
Ten apple ma dobre zaczepy jak by cię to interesowało ale dasz małpie to rozwali wszystko ...

Jeśli cię interesuje to od paru lat mam MSI GT70 i zaczepy są bardzo solidne ale nie mam pojęcia czy szukasz laptopa za 6K jak mój czy za 500+

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

Data: 2017-01-04 21:53:08
Autor: Adam
Wybór lapka na komunię :)
W dniu 2017-01-04 o 16:45, Chris pisze:
(...)
Jeśli cię interesuje to od paru lat mam MSI GT70 i zaczepy są bardzo
solidne ale nie mam pojęcia czy szukasz laptopa za 6K jak mój czy za 500+

Są w trwałości podobne do np. Lenovo R500?

A jak elektronika?
Nadaje się do codziennego targania do klientów?

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2017-01-05 08:45:57
Autor: Chris
Wybór lapka na komunię :)
W dniu 2017-01-04 o 21:53, Adam pisze:
[...]

Nie wiem bo nie miałem Lenovo.

A jak elektronika?

Porządna.

Nadaje się do codziennego targania do klientów?

Nie, bo to laptop gamingowy 4.5kg ...

https://www.msi.com/Laptop/GT70-2OD.html#hero-overview

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

Data: 2017-01-05 10:35:28
Autor: Adam
Wybór lapka na komunię :)
W dniu 2017-01-05 o 08:45, Chris pisze:
[...]

Fotografia czy rysunek niewiele pomogą:

http://sklep-laptopy.pl/pl/p/Zawiasy-IBM-Thinkpad-R60-15/58

Zrobione z dobrych materiałów, pancerne, prawie niezniszczalne. Można klapą machać wiele razy dziennie, i po kilku latach nadal działa tak samo.
Same obudowy nie są co prawda mocne jak w pancernych Panasonicach Toughbook, ale nie boją się wielu rzeczy.

A jak elektronika?

Porządna.

Nadaje się do codziennego targania do klientów?

Nie, bo to laptop gamingowy 4.5kg ...

https://www.msi.com/Laptop/GT70-2OD.html#hero-overview

Mnie to nie przeszkadza. Poruszam się autkiem.

Szukam mocnej maszyny w stylu Lenovo W701 czy wręcz W701DS (przenośny workstation) do przerzucania/konwertowania/naprawy baz danych SQL. Teraz mam mocno rozbudowanego R500 i już trochę zaczyna stękać (max tylko 8GB RAM) - mam m.in. uruchomionych kilka serwerów SQL.

Tyle, że maszyna stricte gamingowa może być mechanicznie słabsza.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2017-01-05 12:04:37
Autor: Chris
Wybór lapka na komunię :)
W dniu 2017-01-05 o 10:35, Adam pisze:
[...]

Nie miałem ale znam te laptopy :) brzydkie jak .... ale za to pancerne :)

A jak elektronika?

Porządna.

[...]

Powiem szczerze że dawno nie szukałem mocnego sprzętu a zarazem niezniszczalnego, zawsze jak ktoś brał to IBM/Lenowo ale to nie są maszyny super wydajne. Kiedyś jeśli chodzi o pogodzenie jakość/wydajność brałem HP Elite ale czy to dalej taka sama trwałość i wydajność to nie powiem bo nie wiem.

Tyle, że maszyna stricte gamingowa może być mechanicznie słabsza.

To są sprzęty co nosisz ze sobą na party, imprezy itp ... obecnie są to porządne maszyny dobrze wykonane, liderem jest MSI jeśli chodzi o jakość/wydajność i ilość sprzedanych tego typu lapków.

MSI ma mocne wersje z ekranami 14-15" ale ceny pewnie zabiją.

i7 + GTX970M + 14"
https://www.msi.com/Laptop/GS40-6QE-Phantom.html#hero-specification

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

Data: 2017-01-05 15:33:26
Autor: Adam
Wybór lapka na komunię :)
W dniu 2017-01-05 o 12:04, Chris pisze:
[...]

Dzięki.

Laptopów MSI ani nie sprzedawałem, ani nie oglądałem na żadnym spotkaniu technicznym. Od MSI sprzedawałem tylko MB.

Przy najbliższej okazji przyjrzę się.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2017-01-09 09:09:58
Autor: Chris
Wybór lapka na komunię :)
W dniu 2017-01-05 o 15:33, Adam pisze:
[...]

Teraz zobaczyłem że mają serię workstation:

https://www.msi.com/Workstations

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

Data: 2017-01-05 07:55:37
Autor: Akarm
Wybór lapka na komunię :)
Dnia Wed, 4 Jan 2017 13:46:28 +0100, Chris napisał(a):
Trzeba kupić żeby przetestować :)

No to po co radzisz jak nie wiesz. A jak chcesz podowcipkować to zapisz
się do kabaretu.

Niepotrzebnie napisałeś o komunii.
Wystarczyło podać tylko wymagane parametry i kilka razy podkreślić, że cena bez znaczenia. Kilka razy - bo jak widzisz, jeden raz to stanowczo za mało. Nie dociera.
--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2017-01-05 10:40:57
Autor: Jacek Maciejewski
Wybór lapka na komunię :)
Dnia Thu, 5 Jan 2017 07:55:37 +0100, Akarm napisał(a):

Niepotrzebnie napisałeś o komunii.
Wystarczyło podać tylko wymagane parametry i kilka razy podkreślić, że cena bez znaczenia. Kilka razy - bo jak widzisz, jeden raz to stanowczo za mało. Nie dociera.

No, nie dociera, fakt. A o komunii napisałem celowo, właśnie żeby
traktować temat lekko, ale raczej jak burzę mózgów przy piwie aniżeli
kabaret :)
Nieco konstruktywności by się przydało.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-01-05 12:12:04
Autor: Chris
Wybór lapka na komunię :)
[...]

to podaj jakiś widełki tej ceny bo tak to nikt nie wie czy polecić ci coś na integrze za 1000 zł czy z dedykowaną grafiką, i7 za 10.000 zł.

Dla jednego komunia to wisiorek + obrazek za 20 zł a dla drugiego nowy quad za 20.000.

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

Data: 2017-01-05 12:16:08
Autor: Chris
Wybór lapka na komunię :)
Nieco konstruktywności by się przydało.

Proszę bardzo:

Tanio http://allegro.pl/laptop-sony-vaio-svf1532a1ew-15-5-4gb-500gb-fv-i6620049351.html

Drożej http://allegro.pl/sony-vaio-svs1513c5e-15-i7-4gb-500gb-geforce-i6645398078.html

Drogo   http://www.apple.com/pl/shop/buy-mac/macbook

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

Data: 2017-01-05 10:41:34
Autor: Adam
Wybór lapka na komunię :)
W dniu 2017-01-05 o 07:55, Akarm pisze:
[...]

Ale informacja "komunijna" ma znaczenie:
- prezent
- maszyna "do wszystkiego", przynajmniej na początku
- dedykowana grafika pewnie by się przydała

Jednak istotnie, brakuje warunków brzegowych.
W zeszłym roku np. ktoś pytał w tym kontekście o maszyny poleasingowe.
Można kupić nowe barachło za nieco ponad 1000 zł. (coś niesłusznie nazywane notebookami w marketach) oraz sprzęt i gamingowy, i domowy, i biznesowy, bywa że i za ponad 15 tys. zł.
Często ten sam model występuje w różnych specyfikacjach, a nieświadomy klient dziwi się, że różnica w cenie ponad dwukrotna.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2017-01-05 17:49:24
Autor: Irokez
Wybór lapka na komunię :)
W dniu 2017-01-04 o 10:38, Chris pisze:
[...]

+100 i przebiera w chłopakach
http://www.dell.com/en-us/shop/productdetails/alienware-15-r2/dkcwf033s

--
Irokez

Data: 2017-01-05 18:10:14
Autor: Chris
Wybór lapka na komunię :)
W dniu 05.01.2017 o 17:49, Irokez pisze:
[...]

I pozamiatane :)
http://www.benchmark.pl/aktualnosci/acer-predator-21-x-laptop-z-zakrzywionym-ekranem-cena.html

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

Data: 2017-01-05 19:17:14
Autor: Irokez
Wybór lapka na komunię :)
W dniu 2017-01-05 o 18:10, Chris pisze:

[...]

Przekracza podane 15-17"
ale niezła stacja sterowania łazikiem na marsie

--
Irokez

Data: 2017-01-06 14:03:23
Autor: ggs
Wybór lapka na komunię :)

"Irokez" <no.email@wp.pl> wrote in message news:586e790b$0$641$65785112news.neostrada.pl...
+100 i przebiera w chłopakach
http://www.dell.com/en-us/shop/productdetails/alienware-15-r2/dkcwf033s
 Ciekawe jak wygląda 3840 x 2160 na 15 calach , nazwy ikon to chyba czcionka 1-2.

Data: 2017-01-06 15:23:21
Autor: ąćęłńóśźż
Wybór lapka na komunię :)
Są już chyba telefony z ekranem 4k?

-- -- -
Ciekawe jak wygląda 3840 x 2160 na 15 calach, nazwy ikon to chyba czcionka 1-2.

Data: 2017-01-06 15:26:54
Autor: ggs
Wybór lapka na komunię :)

" ąćęłńóśźż" <nie@dla.spamerow> wrote in message news:o4o97s$dvs$1node2.news.atman.pl...
Są już chyba telefony z ekranem 4k?

Ale ze specjalnie dla siebie opracowanym interfejsem graficznym zapewne.

Taki notebook stawiam , że biega na standardowym Windows.

Data: 2017-01-08 16:05:41
Autor: Irokez
Wybór lapka na komunię :)
W dniu 2017-01-06 o 14:03, ggs pisze:

[...]

Wystarczy że powiem, że na 15,4 calach na Windows 10, Office 2013 wygląda potwornie chujowo. Outlook 2013 jest tragiczny, czcionka potwornie rozmazana jakby bitmapa to była skalowana, nie idzie czytać majli.
Tutaj nie istnieje skalowanie aby dało się tego w miarę używać, zmiany czcionek na różne nic nie dają.
Za to zero problemów z pocztą z pakietu Windows Live 2012. Tutaj wszystko idealne, ostre, miód malina. Paranoja.
Nie wiem jak wygląda sprawa Office 2016 na Windows 10, ale pewnie poprawili to.

Skończyło się na ustawieniu skalowania na 125% w całym systemie, ale po chusteczkę mi wtedy te FullHD?

--
Irokez

Data: 2017-01-09 20:59:38
Autor: pueblo
Wybór lapka na komunię :)
Witaj Irokez, 08 sty 2017 w
news:58725545$0$15205$65785112news.neostrada.pl napisałeś/aś:
Skonczylo sie na ustawieniu skalowania na 125% w calym systemie, ale
po chusteczke mi wtedy te FullHD?

http://www.dobreprogramy.pl/XPExplorer-Windows-10-DPI-
Fix,Program,Windows,67026.html

Data: 2017-01-10 09:21:44
Autor: Mirek Ptak
Wybór lapka na komunię :)
W dniu 2017-01-05 o 17:49, Irokez pisze:

+100 i przebiera w chłopakach
http://www.dell.com/en-us/shop/productdetails/alienware-15-r2/dkcwf033s

Kto teraz kupuje z GF970M, jak za podobną cenę można mieć wyraźnie szybsze GF1060M? :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2017-01-04 08:59:27
Autor: Chris
Wybór lapka na komunię :)
[...]

I pewnie w cenie do 1000 zł.

Pominawszy już zasadność kupowania lapka dziewczynie w komunijnym wieku,
jaki sprzęt byście doradzili?

Sprawny.

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl