Wybor laptopa

Data: 2009-10-06 11:39:24
Autor: Tom
Wybor laptopa

Office w komplecie tez bylby pozadany.
Oczywiscie wszystko w pelni legalne.
Moze podpowiecie na co patrzec w laptopie przy takim "targecie"? ;)

Aha, komputer stacjonarny odpada.

Dell - Vostro 1520

Data: 2009-10-07 12:00:14
Autor: Marx
Wybor laptopa
Tom pisze:
Office w komplecie tez bylby pozadany.
Oczywiscie wszystko w pelni legalne.
Moze podpowiecie na co patrzec w laptopie przy takim "targecie"? ;)

Aha, komputer stacjonarny odpada.

Dell - Vostro 1520

o, wreszcie pierwsza propozycja, ktora spelnia zalozenia. Dzieki!
A cos z 17 calowym ekranem?
Marx

Data: 2009-10-07 14:00:35
Autor: Tom
Wybor laptopa

o, wreszcie pierwsza propozycja, ktora spelnia zalozenia. Dzieki!
A cos z 17 calowym ekranem?

1720
po wiecej szczegolow zapraszam na priv ;)

Data: 2009-10-08 14:38:02
Autor: Marx
Wybor laptopa
Tom pisze:
o, wreszcie pierwsza propozycja, ktora spelnia zalozenia. Dzieki!
A cos z 17 calowym ekranem?

1720
po wiecej szczegolow zapraszam na priv ;)

o jakie szczegoly chodzi i czemu na priv?
Marx

Data: 2009-10-08 16:43:11
Autor: Tom
Wybor laptopa

o jakie szczegoly chodzi i czemu na priv?
Marx

szczegoly ewentualnego zakupu, pozdr

Data: 2009-10-09 15:58:41
Autor: Marx
Wybor laptopa
Tom pisze:
o jakie szczegoly chodzi i czemu na priv?
Marx

szczegoly ewentualnego zakupu, pozdr
ale ja nie kupuje na grupie, szukam porady co wybrac, a gdzie tanio kupic to sobie znajde jak juz bede wiedzial co kupic
Marx

Data: 2009-10-07 12:08:19
Autor: Marx
Wybor laptopa
Tom pisze:
Office w komplecie tez bylby pozadany.
Oczywiscie wszystko w pelni legalne.
Moze podpowiecie na co patrzec w laptopie przy takim "targecie"? ;)

Aha, komputer stacjonarny odpada.

Dell - Vostro 1520

hmm, podoba mi sie ten konfigurator na stronie Della. Ktos z niego korzystal tzn zakupil? Czy mozna osiagnac lepsze ceny kupujac w innym miejscu?
Marx

Wybor laptopa