Wybór marki crossa

Data: 2013-07-06 12:15:15
Autor: motoman232
Wybór marki crossa
Witam.
Planuje za parę miesięcy kupić motocykl.
Chciałbym zapytać jaki cross będzie lepszy ?
Chodzi mi o to, który będzie mniej awaryjny, wiem, że to zależy od stanu technicznego itd, ale chciałbym się dowiedzieć czy Suzuki czy bardziej Honda ?
Nie będę robił na nim nie wiadomo jakich rzeczy, będzie służył do tego, aby trochę pośmigać po polach/lasach, poskakać po górkach itp.
Nie wiem dlaczego, ale ja jestem bardziej przekonany do Suzuki, ponieważ mój kolega miał RM 85 i był bezawaryjny, nic mu się nie kopało itd, natomiast podobno Honda powinna być lepsza.

Wybieram między : - Honda CR 85
- Suzuki RM 85

(szukam czegoś do 4 tysięcy z rocznika 2003+)

Wpadł mi w oko ten Suzuki :

http://img02-otomoto.sogastatic.pl/M3676770_3.jpg

Co byście bardziej polecili ?

Data: 2013-07-08 07:23:48
Autor: Piotr Klimek
Wybór marki crossa
Dnia (Sat, 6 Jul 2013 12:15:15 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za motoman232
wyklawiaturowal co nastepuje:

Witam.
Planuje za parę miesięcy kupić motocykl.

[...]

(szukam czegoś do 4 tysięcy z rocznika 2003+)

Wpadł mi w oko ten Suzuki :

http://img02-otomoto.sogastatic.pl/M3676770_3.jpg

Co byście bardziej polecili ?

Wybierz ten, który będzie w lepszym stanie technicznym.

Piotr Klimek
Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S
http://bikepics.com/members/piko/

Wybór marki crossa