Wybór na wybory

Data: 2011-08-22 13:06:34
Autor: rAzor
Wybór na wybory
"Widząc to ciągłe ujadanie , sofizmaty i złośliwość aparatczyków PiS, na pewno utwierdzili mnie w przekonaniu aby pójść na wybory i zagłosować na PO. Skłania mnie do tego propaganda PiS, który jeśliby dorwał się do władzy to przede wszystkim za swoich rządów wciąż zwalałby za swoje błędy na PO i PSL. Cała ta retoryka godna intryg dworskich ze strony PiS utwierdza mnie w przekonaniu, że lepiej zagłosować na PO. Ten rząd PO i PSL nie jest doskonały, ale trafił nam się pierwszy taki rozsądny rząd i jestem przekonany że i tak już lepszego rządu Polska nie zazna. A PiS? Cóż jest to partia tak przesiąknięta rządzą władzy, tak pełna nienawiści, pełna kompleksów, że boję się takich ludzi o takim przewrotnym sposobie rozumowania. O ich rządach w koalicji z Samoobroną i LPR, Polacy mają jak najgorsze zdanie. Nawet własnych koalicjantów prześladowali. Dla mnie każda prowokacja i jej nagłośnienie w mediach to usprawiedliwienie zła wytworzenia realnej pokusy pomieszane z obmową. Istne diabelstwo. To nikczemność, aby niszczyć ludzi w taki sposób! Takim ludziom z PiS , którzy w ten sposób pną się do władzy nigdy nie oddam swego głosu. Zbyt wiele dla mnie juz dowodów złego przykładu sprawowania władzy przez PiS. Wstrzemięźliwość z jaką wyraża się obecny Premier i Prezydent , oraz wyważanie słów, jest dla mnie najlepszym dowodem taktu wśród działaczy PO. Nawet w PSL zauważyłem tę właściwą tendencję. Działacze PiS z ich erystyką, sofizmatami, obmowami, pomówieniami, przypuszczeniami, oskarżeniami, złymi sugestiami nigdy nie otrzymają mego głosu. A jeśli nawet PO w przyszłości będzie nieudolna, to też nie zagłosuje na PiS, tylko poszukam innej alternatywy, bo mam dość tej złej krwi działaczy PiS w ich demagogii i populizmie. Mogą mamić tymi hasłami ludzi , tych którzy są sfrustrowani i nie potrafiący odróznić prawdy od tych sztuczek w wypowiedziach działaczy PiS. Mnie nie zwiodą tą retoryką pomieszaną z sofizmatami. Mam też nadzieję że elektorat popierający PiS stopniowo zauważy nieuczciwa grę działaczy PiS. Mnie wystarczy wypowiedź Pana Ziobry i księdza Rydzyka na forum Rady Europy. To nikczemność tak źle wypowiadać się o swoim kraju. O Polsce. Skompromitowali się w mych oczach ci ludzie i skompromitował się też u mnie PiS do reszty. Jak można pożądać tak bardzo władzę i jednocześnie opluwać swój kraj. Dla mnie to haniebne. Tego nie może wybaczyć Polak. Dlatego zagłosuję na ludzi, którzy nie obmawiają. Zagłosuję na PO, bo do tego popchnął mnie PiS swoją nikczemnością. Niech każdy wybierze co mu odpowiada i pójdzie na wybory. Mam nadzieje , że PiS poniesie zasłużoną sromotną klęskę. To nie jest dla mnie konstruktywna opozycja. Nigdy nie usłyszałem , aby z uznaniem o kimkolwiek się wypowiadali z innych opcji politycznych niż ich własna. Nie słyszałem, aby dawali mądre propozycje. Mam juz dość w wypowiedziach działaczy PiS tych faryzejskich sztuczek. Mierzi mnie te ciągłe sączenie jadu i próby zatrucia umysłów ludzi obmowami. Glosując na PO, będę głosował za zdrowym rozsądkiem, taktem i kultura polityczną. Co do sprawowania rządów w sferze gospodarki, to na efekty trzeba czasem dłużej poczekać niż 4 lata. Wtedy można oceniać. Takie mam zdanie. Pozdrawiam wszystkich , którzy poprą moje zdanie i tych , którzy nie będą zadowoleni. PiSowi mogę tylko podziękować za to, ze znów mnie i moja rodzinę zmotywował do pójścia na wybory. Dziękuje."

--

rAzor

Data: 2011-08-22 06:56:29
Autor: zbig
Wybór na wybory

No cóż, jeżeli to nie sarkazm, to tylko przyklasnąć.

Wybór na wybory