[Alledrogo] Wybór: nowe radio NoName czy używa ny Blaupunkt

Data: 2009-10-24 11:07:04
Autor: Krzysztof Niemkiewicz
[Alledrogo] Wybór: nowe radio NoName czy używa ny Blaupunkt
Użytkownik "Franc " <czolk.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hbriv8$7ch$1inews.gazeta.pl...
Chcę sobie kupić raczej na Allegro radio do samochodu (takie, bez

Nie żebym polecał, bo nie znam żadnych opinii, ale może sam zaryzykujesz a potem opowiesz jak to się sprawuje:
http://allegro.pl/item789698733_nowe_radio_aeg_cs_fmp_150_cd_mp3_usb_sd_mmc_rds.html

Firma znana, choć nie z car audio, radyjko nie piękne, ale do Twingo może by nawet pasowało ;), za to ma wszystko co potrzebujesz + odtwarzacz CD (a nuż będzie jakoś działał?).

Może ktoś miał do czynienia z radyjkami AEG, jest tego trochu na allegro w dośćo atrakcyjnych cenach - z chęcią się posłucham opinii.

Green Golf III Variant '96 1.9 GT TDI
-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2009-10-24 11:28:51
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "Krzysztof Niemkiewicz" <inicjaly[at]post.pl> napisał w wiadomości news:4ae2c3ba$1news.home.net.pl...
Może ktoś miał do czynienia z radyjkami AEG, jest tego trochu na allegro w dośćo atrakcyjnych cenach - z chęcią się posłucham opinii.

Nie, nie i jeszcze raz nie. Mam boomboxa który odtwarza mp3 z płyt. To znaczy odtwarzał. Jakieś cztery razy. CD odtwarza, ale tylko do czasu pierwszego powieszenia się. W zasadzie działa tylko radio, byle nieza głośno bo potencjometry trzeszczą a głośniki charczą. Najtańsza chińszczyzna jest chyba lepszym pomysłem.
No chyba że akurat radia samochodowe robią lepsze. Ale nie wierzę, ze firma, która chce robić dobre produkty, pozwala sobie choćby w innym segmencie na coś takiego co ja kupiłem.  Ktoś mi kiedyś tłumaczył, że renault robi i lagunę i clio żeby trafić do całego spektrum klientów. Do tyych najbiedniejszych, co lubią miec problemy i do tych zamożniejszych, kórzy problemów nie mają, bo laguny to produkty z zupełnie innej półki. Problem polega na tym, że miałem clio i dzięki temu nigdy, przenigdy nie kupię już żadnego samochodu tej firmy. Podobnie z AEG. Dodam, że mój boombox nie był z najtańszej półki, a clio było z tych najlepszych, b. bogato wyposażonych.

--
Yogi(n)

[Alledrogo] Wybór: nowe radio NoName czy używa ny Blaupunkt