[Alledrogo] Wybór: nowe radio NoName czy używany Blaupunkt

Data: 2009-10-23 08:54:51
Autor: Michał Gut
[Alledrogo] Wybór: nowe radio NoName czy używany Blaupunkt
* radio NoName zrobione w Chinach w cenie ~160pln, nówka sztuka
* używanego Blaupunkta do wylicytowania w podobnej cenie.
Mój dylemat jest taki, że wolałbym Blaupunkta (miałem kiedyś starego
kaseciaka tej firmy i był oki) ale nie chciałbym kupić kradzionego. Czy
kup lepiej lepsze a uzywane niz cincizne - sprawdzilem na sobie, wiecej problemow niz zysku.
a najlepiej kup najtgansze jvc
za jakies 250 mozna dostac nowke sztuke nie smigana - mam juz druga (pierwsza zajebali) i dziala wzorcowo

[Alledrogo] Wybór: nowe radio NoName czy używany Blaupunkt