[Alledrogo] Wybór: nowe radio NoName czy używany Blaupunkt

Data: 2009-10-23 09:37:06
Autor: omega_fan
[Alledrogo] Wybór: nowe radio NoName czy używany Blaupunkt
* używanego Blaupunkta do wylicytowania w podobnej cenie.
Mój dylemat jest taki, że wolałbym Blaupunkta (miałem kiedyś starego
kaseciaka tej firmy i był oki) ale nie chciałbym kupić kradzionego. Czy
takie mogą być ceny normalnych używek czy to jest tzw. "gorąca okazja". Czy

Ludzie nie wpadajcie w paranoje z tymi kradzionymi, sporo ludzi zmienia sprzęt na lepszy, zmieniają samochody i radio nie pasuje itp.... jak kupisz uzywane z pudelkiem i akcesoriami to chyba oczywiste ze nie jest kradzione :)

Data: 2009-10-23 09:49:46
Autor: basteku
omega_fan pisze:
[...]

mowisz, tzn piszesz, ze ludzie jak zmieniaja samchody to wyciagaja stare radia po to aby sprzedac ?? nie zostawiaja ?? hmm .ciekawe jak te auta sie sprzedaja bez takich dodatkow w dobie takiej konkurencji ?? :))

Pozdr.
PS. Ale fakt jest taki, ze jak z pudelkiem to ok :) .. Mnie sie jednak wydaje, ze juz nie kradna tak odtwarzaczy ... ale moze mi sie tylko tak wydaje .. :)

Bastek

Data: 2009-10-23 11:08:14
Autor: omega_fan

"basteku" <bastek.u@NO123SPAM.interia.pl> wrote in message news:hbrn6s$a11$1news.onet.pl...
omega_fan pisze:
[...]

Normalnie. Sam tak robie.
2 auta sprzedawalem, radio oczywiscie wyjalem - brak nie wplynal w zupelnie zaden sposob na fakt sprzedania/niesprzedania auta badz na cene... w sumie dlaczego mialby wplynac, skoro radio z mp3 mozna kupic juz za 150 zl, o czym zreszta rozmawiamy w tym watku.
Auta byly zadbane, bezwypadkowe, cena mniej wiecej zgodna z tym co mowi Eurotax.
Poszly jedno w 4 dni, drugie od reki. Kupujacy pytal "a gdzie radio", na co ja zgodnie z prawda odpowiadalem "wyjalem". I tyle.

Pozdr.
PS. Ale fakt jest taki, ze jak z pudelkiem to ok :) .. Mnie sie jednak wydaje, ze juz nie kradna tak odtwarzaczy ... ale moze mi sie tylko tak wydaje .. :)

Wydaje Ci sie, chociaz rzeczywiscie nie jest to juz taka plaga jak kiedys.
Ja przestalem zdejmowac panel ze swojego Pionka jakies 4 lata temu, do dzisiaj nikt nie probowal mnie pozbawic radia (tfu tfu, moze mialem szczescie).

Data: 2009-10-23 11:58:13
Autor: Krzysztof Niemkiewicz
Użytkownik "omega_fan" <omf@nomail.org> napisał w wiadomości news:hbrmfr$ii2> Ludzie nie wpadajcie w paranoje z tymi kradzionymi, sporo ludzi zmienia
sprzęt na lepszy, zmieniają samochody i radio nie pasuje itp....

Wystarczy, że ktoś kupi samochód z radiem i chce wymienić radio na lepsze, bardziej wypasione (dość normalne, że jak ktoś kupuje auto, to na "dzień dobry" je dopieszcza). W tym momencie stare radio ląduje na allegro, nie ma pudełka i papierów, a kradzione nie jest.

Green Golf III Variant '96 1.9 GT TDI
-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2009-11-01 21:56:11
Autor: Maseł
Krzysztof Niemkiewicz wrote:
[...]

W moim przypadku kupilem auto z kaseciakiem philipsa i w spadku po
sluzbowce z wczesniejszej pracy zony radio z mp3 - jvc (kosztowalo
prawie 900PLN jak je kupowalismy). Wywalilismy wiec philipsa (lezy do
dzis w piwnicy wraz ze zmieniarka...) a nowsze radyjko gra w autku juz
od kilku lat.

Pozdro

Maseł

[Alledrogo] Wybór: nowe radio NoName czy używany Blaupunkt