[Alledrogo] Wybór: nowe radio NoName czy używany Blaupunkt

Data: 2009-10-23 08:07:57
Autor: Franc
[Alledrogo] Wybór: nowe radio NoName czy używany Blaupunkt
Nie zamierzam kupować nic droższego niż 160pln, ma nie mieć odtwarzacza CD*, nie zależy mi na super jakości dźwięku, wystarczy, że będzie radio grać.
Niektóre oferty ukazują opakowanie lub paragon zakupu będący gwarancją.

* chyba, że sprzedawca udowodni, że odtwarzacz będzie dobrze działał zamontowany pod kątem 68stopni i odtwarza MP3.
Pzdrw

Franc "Rowery Poziome Rule"
--

Niczym niewyróżniający się IMK P7
Granatowa Żaba z D7F i LPG, "TKP Edition"

Data: 2009-10-23 09:00:18
Autor: Tatanka
Franc  <czolk.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

To kup używanego kaseciaka z porządnej firmy.

Data: 2009-10-23 15:02:11
Autor: radekp@konto.pl
[Alledrogo] Wybór: nowe radio NoName c zy używany Blaupunk t
Fri, 23 Oct 2009 08:07:57 +0000 (UTC), w <hbro8s$oq3$1@inews.gazeta.pl>, "Franc
" <czolk.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(-a):

Nie zamierzam kupować nic droższego niż 160pln, ma nie mieć odtwarzacza CD*, nie zależy mi na super jakości dźwięku, wystarczy, że będzie radio grać.

No to kup sobie dowolne radio, np. Firsta. Wydasz dużo mniej niż 160zł, a grać
będzie.

[Alledrogo] Wybór: nowe radio NoName czy używany Blaupunkt