[Alledrogo] Wybór: nowe radio NoName czy używany Blaupunkt

Data: 2009-10-23 20:52:32
Autor: netgear
[Alledrogo] Wybór: nowe radio NoName czy używany Blaupunkt
Aukcje NoNamy:
http://www.allegro.pl/item777758158_okazja_radio_dalco_d3m8_mp3_usb_mmc_sd_rd
s_pilot.html
http://www.allegro.pl/item788876566_mp3_usb_mmc_sd_panel_rds_aux_in_zobacz_wa
rto.html
http://www.allegro.pl/item790327393_radio_canva_n_7601_mp3_usb_sd_mmc_rds_gw_
fv.html
http://www.allegro.pl/item777463565_radio_samochodowe_czyt_sd_mmc_sot_usb_f_v
at.html

Blaupunkty:
http://www.allegro.pl/item791664122_blaupunkt_sydney_sd27.html
http://www.allegro.pl/item765118118_radio_blaupunkt_melbourne_sd27_aux_sd_slo
t_mp3_gwa.html
http://www.allegro.pl/item788257299_radio_mp3_sd_mmc_blaupunkt_sd27_bcm.html

Te Blaupunkty SD27 ogólnie są takie sobie, grają tak sobie, powoli robi się głośniej, powoli ciszej, dźwięk jakiś taki nie do końca fajny. Może się czepiam, ale miałem DALCO jakis tam model z pamięcią w panelu i grało super w porównaniu do tego. Gra nawet dalej w innym aucie, miało to czego nie ma Blaupunkt - pokrętło głośności.
Balupunkta mam rok. Bez zastrzeżeń jesli chodzi o wady. Czyta sobie z karty, mam problem z podłączeniem bo nie mam stałego napiecia więc startuje mi od pierwszej piosenki ciagle, ale to juz moja wina. Dalco natomiast miało taki mankament że po pewnym czasie przy zdjetym panelu gubiło ustawienia stacji radiowych. Reklamowałem i przysłali nowe, ale z kolei w nowym nie działał pilot. Zostawiłem już to drugie i nie reklamowałem. Jakość wykonania Dalco też pozostawia wiele do życzenia. ale na pewno jeszcze raz nie kupiłbym Blaupunkta, Dalco czy inny NoName zdecydowanie tak.

[Alledrogo] Wybór: nowe radio NoName czy używany Blaupunkt