[Alledrogo] Wybór: nowe radio NoName czy używany Blaupunkt

Data: 2009-11-02 07:57:21
Autor: Franc
[Alledrogo] Wybór: nowe radio NoName czy używany Blaupunkt
Koniec końców, kupiłem nowe Dalco za 145PLN. Ma czytnik SD/MMC, gniazdo In i USB. Jako bonus pilot na podczerwień (na ch.. w samochodzie pilot na podczerwień do zwykłego radia???) Było wystawiane na Alledrogo ale, skoro przejeżdżam regularnie koło sklepu to kupiłem osobiście bez licytacji. Jeszcze nie zamontowałem, bo nie mam czasu (za dużo pracy w domu), ale jak założe to dam znać.

W sklepie nie da się przetestować odtwarzacza CD czy będzie działa zamontowany pod dużym kątem. Trzeba zamontować w samochodzie i przewieść po wybojach a to już powoduje, że towar staje się używany.
Pzdrw

Franc "Rowery Poziome Rule"
--

Niczym niewyróżniający się IMK P7
Granatowa Żaba z D7F i LPG, "TKP Edition"

--

[Alledrogo] Wybór: nowe radio NoName czy używany Blaupunkt