Wybór nowego telefonu

Data: 2011-05-25 13:33:29
Autor: jac
Wybór nowego telefonu
Ja poleciłbym Ci nokie model e72...sprawdź sobie jego dane na telepolis.pl oraz obejrzyj sobie filmiki na jego temat na youtube. Dużo moich znajomych posiada ten model, ja również. Ogólnie to PLAY zrobił na niego promocje i się opłaca wziąć go za 1zł!!!! co do innych modeli nie bede sie rozpisywac poniewaz kazdy ma inny gust....

Pozdrawiam Jacek

Data: 2011-05-25 16:44:21
Autor: yabba
Wybór nowego telefonu
Użytkownik "jac" <kbkcg@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iriph4$eqq$1news.onet.pl...
[...]

Przy przenoszeniu numeru do Play nie jest on dostępny.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2011-05-25 17:37:19
Autor: jac
Wybór nowego telefonu
Tego nie wiedziałem że przy przenoszeniu jest on niedostepny...szkoda bo telefon jest naprawde dobry!!! No i bateria rewelacja!!!

Data: 2011-05-26 09:46:59
Autor: yabba
Wybór nowego telefonu
Użytkownik "jac" <kbkcg@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:irj7qa$ffm$1news.onet.pl...
Tego nie wiedziałem że przy przenoszeniu jest on niedostepny...szkoda bo telefon jest naprawde dobry!!! No i bateria rewelacja!!!

Dziękuję z odpowiedź.
Przeczytałem o tym telefonie i jak na razie to nie są mi potrzebne te wszystkie jego funkcje. Chociaż jeden z bajerów byłby przydatny - latarka.

--
Pozdrawiam,

yabba

Wybór nowego telefonu