Wybór nowego telefonu

Data: 2011-05-30 00:14:18
Autor: yabba
Wybór nowego telefonu
Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w wiadomości news:irihj2$qqf$1inews.gazeta.pl...
Witam,

Opierając się na opiniach Grupowiczów z mojego poprzedniego wątku "Co wybrać - Era czy Play?", zdecydowałem się na przejście do Playa (na 90% ).
Dziękuję jeszcze raz za odpowiedzi.

Teraz muszę wybrać nowy telefon. Chciałbym żeby miał aparat, radio FM, dyktafon, Bluetooth, miło jakby miał Wi-Fi ale niekoniecznie oraz żeby nie zawieszał się i inne tego typu niespodzianki. Obecnie mam Nokię 6230i i jestem z niej zadowolony. W ofercie Playa w taryfie Rozmowy w firmie 75 i All Inclusive dla Firm 75, dostępne sa za złotówkę następujące telefony spełniające moje wymagania:

- Nokia C5-03
- Nokia X3-02
- Nokia C3-01
- Sony Ericsson Elm
- Nokia E72
- Nokia C3-00
- Nokia C6

Który z powyższch telefonów wart jest zakupu? Czy może rozważyć inne modele?
Osobiście z "wyglądu" i "dotyku" skłaniałbym się ku Nokii C3-01 lub ewentualnie C6.
Prosiłbym użytkowników o podzielenie się wrażeniami z ich eksploatacji, a zwłaszcza czy nie sprawiają one problemów.

Dziękuję za nadesłane do tej pory odpowiedzi. Mam jeszcze pytanie o Wasze odczucia związane z wygodą posługiwania się ekranem dotykowym w Nokiach. Czy to rozwiązanie zdaje egzamin na dłuższą metę?
Z ekranem dotykowym mam doświadczenie tylko w nawigacji samochodowej i obsługa tego ekranu wymaga wyczucia i cierpliwości, a i tak nie zawsze "naciska się" ten klawisz, który chciałbym.

--
Pozdrawiam,

yabba

Wybór nowego telefonu