Wybór nowej szosówki

Data: 2012-06-27 17:49:03
Autor: Robert Ostrowski
Wybór nowej szosówki
Waldemar Pytlik <waldemar.pytlik@gmail.com> napisał(a):
Witam,
uda=B3o mi si=EA sprzeda=E6 rower g=F3rski i chcia=B3em kupi=E6 sobie now=
=B1 szos=F3wk=EA na dojazdy do pracy 20 km w jedn=B1 stron=EA.

Przez rok pokonywałem taką trasę. Też wpadłem na taki pomysł i to wdrożyłem w
życie. Jednak na szosówce wcale nie byłem szybszy ale przy tym jazda stała sie
mniej komfortowa. Może dlatego, że ponad połowę trasy pokonywałem po za
asfaltem. Ja miałem oponki 1,5 cala i to wystarczyło aby te traske pokonywać w
równo 60 minut.

No ale jeśli będziesz mieć cały czas asfalt po kołami, także zimą podczas
opadów śniegu to szosówka może być dobrym wyborem.

--

Wybór nowej szosówki