Wybór nowej szosówki

Data: 2012-06-28 08:17:49
Autor: bans
Wybór nowej szosówki
W dniu 2012-06-27 15:06, Waldemar Pytlik pisze:

udało mi się sprzedać rower górski i chciałem kupić sobie nową szosówkę na dojazdy do pracy 20 km w jedną stronę.

Tylko do pracy to bez sensu. Mam nadzieje, ze poza tym bedziesz sobie tez krecil i to wiecej niz te 40km :)

1. Polecam osprzet minimum Tiagra (Sora tez ujdzie, ale od niższych trzymaj sie z daleka)

2. Dystrybutora Lapierre masz w Krakowie, sam zreszta podales linka.

--
bans

Wybór nowej szosówki