Wybor okularow rowerowych

Data: 2009-08-03 13:06:11
Autor: Gambit
Wybor okularow rowerowych
Dnia 02-08-2009 o 14:18:15 raviz <ravizUSUNTO@vp.pl> napisał(a):

Witam
Przymierzam sie do zakupu okularow, beda to moje pierwsze wiec nie do  konca wiem na co zwracac uwage. Ostatnio w MR byl artykul i test  kilkunastu modeli. Testowana byla m.in. wentylacja. Ciekaw jestem na ile  jest to cecha zwiazana z konkretna osoba i przyleganiem do czaszki a na  ile mozliwe jest ocenienie wentylacji ogolnie.
Druga sprawa - czy zauwazacie jakas szczegolna roznice miedzy  "normalnymi" szklami a tymi z warstwa AntiFog?
Nastepna kwestia - dopasowanie: wiekszosc okolarow znaczaco odstaje w  okolicach powiedzmy skroni, czy to normalne czy tez szukac takich ktore  po zewnetrznej stronie ciasniej przylegaja?
Chcialbym wydac max 200zl ale oczywiscie wolalbym mniej - czy mozecie  poleciac jakies sprawdzone modele, ktore warto wziac pod uwage?
Zalezy mi na wymiennych szklach i calkowicie przezroczystych w zestawie.
Z gory dzieki.....Rafal

Cześć!
Od półtora roku używam takich okularów:  http://www.b-skin.com.pl/okulary/netsky.aspx
Jak na mój gust są całkiem OK. Dobrze leżą na łbie, oferują niezłą  widoczność, no i mają szkła ciemne, bezbarwne i żółte - używam wszystkich.
Jedyna wada, to w sklepie, w którym je kupowalem mieli tylko te z  niebieskimi oprawkami, ale cena (wówczas 45 pln) skutecznie rozwiała moje  wątpliwości.
Chwilę później widziałem je za chyba 70 pln, ale to też stosunkowo  niewiele.

--
pozdrawiam, Krzysiek
gg: 1892475

Wybor okularow rowerowych