Wybór opon zimowych

Data: 2010-10-08 09:06:48
Autor: jahi
Wybór opon zimowych
redi wrote:

Witam,

Po raz kolejny, tym razem ja się was podpytam o waszych faworytów
pośród opon w rozmiarze 195/65/15. Wstępnie wytypowałem:

Dunlop SP Winter Sport 3D
Nokian W+ (wzór bieżnika WR)
Toyo Snowprox S942

Kolejność przypadkowa, wszystie opony w cenie około 200zł. Pierwsze
dwie kierunkowe, ostatnia asymetryczna (na takim bieżniku jeszcze nie
jeździłem)

pozdr.
Radek

Ja mam już dwa sezony Nokian WRG2 w tym rozmiarze. Dają radę na śniegu,
ładnie jadą po wodzie, a i w czasie gołoledzi podjechałem po górkę,
gdzie inne samochody stały. Ale opony miały wtedy przejechane jakieś
30km, teraz nie wiem czy by się udało. Generalnie polecam je.

Data: 2010-10-08 22:18:56
Autor: icek2
Wybór opon zimowych
W dniu 2010-10-08 11:06, jahi pisze:
redi wrote:

Witam,

Po raz kolejny, tym razem ja się was podpytam o waszych faworytów
pośród opon w rozmiarze 195/65/15. Wstępnie wytypowałem:
w tym rozmiarze
kupiłem nokiany :)
opinii brak :)
czekam na śnieg :)